găteala miresei din Nunta Însîngerată (la teatrul Relâche fără tine)

Poate că sînt o ființă (?) poate că sunt doar o ață. Cînd mi se spune : – mai ai (doAr) o foarfecă și-o tăietură, fii isteață, fă-ți iute ca hîștiul ordine ”în viață” … / – morI, mîine dimineață ?

Am să caut în dicționare sinonime, am cîteva,

ce poate fi de luat și de lăsat cuiva. cu I ? cu U ? cu A ?

Am să fiu, AM să dreg, am să detoate lelilor

Am să clăbucesc și am să clătesc ROATA morilor, Adunate pe același clișeu : mo sor ! ¡

Mi s-a(U) dat : făină, ulei, sare, apă, creioane și un amnar.

Mi s-a(U) luat : urma, umbra, somnul și un penar.

MUNCEȘTE(-te-n tină, fără tihnă, fără lumină, fără vină, fără pleacă, fără nuiaua de-alun care găsește ~.~ apoia pleacă cînd dă de apă

în piatră seacă)

”pe pămînt avem de toate” … [ libertate, liberTAte, liTaTe ] … vin și pleacă …

Tu rămîi la toate rece,
De te-ndeamnă, de te cheamă:
Ce e val, ca valul trece,
Nu spera și nu ai teamă;
Te întreabă și socoate
Ce e rău și ce e bine;
Toate-s vechi și nouă toate:
Vreme trece, vreme vine.

și-am să fiu ce-o fi să fiu 9 ¿ drumuri și-un pustiu și-am să(-l) las lăsînd iertare 9 noduri și-o cărare pentru ce și pentru cine nu-i în litere și-n mine și o fi cînd o veni pas de= aripă și de zi de murit de netrăit de descîntec nerostit de-apă vie-n ochi de seară cochilie de  presară praful viselor furate dorul de minciuni iertate.

ați venit, sînteți TOaTe ?

Philip Jackson, numărîndu-vă-n șoapte de pietre ce sînteți … minunate, mirate, sa ca date

p.s. – întorn cu Iureș Unicul dar pe care Bine-l, cred, am : credință și multă nădejd(I)e în Rostul zilelor fără primejdiE.

♣/♥

19 gânduri despre “găteala miresei din Nunta Însîngerată (la teatrul Relâche fără tine)

    1. nu-s ¡ ! :)
      n-am primit daruri έτσι n-am cu ce compara
      Sint ut sunt, aut non sint
      Пусть будут в таком виде, как они есть сейчас, или пусть вовсе не будут
      alegerea este alergarea din ce voi voind a vrea

    1. așa vrei ? atunci las .. o aripă
      ia-ți penele din ea și fă-ți o măturică
      nu-mi mai trebuie, să-ți fie cu și de folos .. la ros(t) :(

  1. Pingback: Sanglot « schtiel
  2. Poate prezentarea e puerilă dar papușile Matrioska simbolizează, printre altele, fertilitatea (conexiunea cu miresele tale) și au ca inspirație ouăle de Paște, mai nou sunt pomenite și ca simbol al înțelesurilor ascunse, al lucrurilor ce par altfel decât în realitate iar adevărul final nu poate fi aflat, ultima păpușă neavând chip.
    Îmi pare rău dacă postarea mea a fost confuză și a părut o glumă proastă, ar trebui să mă obișnuiesc să folosesc mai multe cuvinte.

  3. Pingback: Book « schtiel

Lasă un răspuns

