[ ¿? ]

~.~

~.~

~.~

”și așa mai departe”

~.~

~.~

~.~

6 gânduri despre “[ ¿? ]

    1. … ♣♣♣ …

      m.ivanescu
      Și eu am umblat odată cu o amintire
      în mâini, strângând-o atent, să nu-mi scape.
      (îmi alunecase odată – și se rostogolise de-a dura
      pe jos. am șters-o frumos, cu mâneca hainei
      nu mi-a fost frică. amintirile mele sunt mingi –
      nu se sparg niciodată. numai că dacă-mi scapă,
      din mâini, se pot rostogoli foarte departe –
      și mi-e lene să mai alerg după ele, sau chiar
      să mă întind la marginea mea, să-mi las mâna
      din ce în ce mai lungă în jos, să fugăresc amintirea.
      îmi iau mai bine o alta. și asta poate fi falsă.)
      și eu am umblat, deci, odată cu o amintire
      în brațe – (și mă gândeam, cu un rânjet
      rău, că într-o carte celebră, nu mai știu cine
      umbla cu propriul său cap prin infern, luminându-și
      drumul). și parcă nu e tot una?
      … ♣ …

  1. Ieri….cinci ani fara Octavian Paler.
    Cadou pentru tine, daca gasesti, emisiunea ” Nocturne” la TVR aseara sau, reluat azi, pe TVR Cultural.Va imbratisez.

    1. am văzut, Zinca, doar nu credeai că mă uit la cucuvele
      eiii,,
      dacă nu mai scriu aici mai nimic din ce ”fac” nu înseamnă că-s moartă :)))

      e Livada cu vișini diseară

      și noi te îmbrățișăm mult, mult

  2. Si eu, de la un timp, am cam abandonat blogosfera.Numai in situatii speciale…pentru prieteni dragi.Stiu sigur ce faci tu serile, dar, ca un taur ce sunt,cam pisolagesc , cand e vorba de minunatii care trebuie impartasite.
    Ca bine zici, diseara, ” Livada…” Multumesc.

Lasă un răspuns

