cine îşi este în viaţă, îngăduie nevieţii trecătoare

18 gânduri despre “cine îşi este în viaţă, îngăduie nevieţii trecătoare

  1. Si eu am o carticica de rugaciuni de cand eram eu copil si carticica statea atarnata intr-un cui pe peretele din bucatarie. Acum sta la capul meu rezemata de un obiect si cand astern patul si scutur plapuma, cateodata, se desprinde coperta si cade pe raft, eu o iau , o sarut si o pun la loc.Ea, carticica asta de rugaciuni, este firul viu care ma leaga de parinti si bunici, este viata mea, de fapt, in care este impregnata viata familiei din care provin.
    Te pup, CELLA draga :)

  2. fiindcă viaţa-şi are originea în nevieţi, în nefiinţă, un nefăcut care într-un anumit punct a ieşit cu capul mai întâi afară…când plecăm de pe-aici mergem cu ele, picioarele-ne înainte, Cella ( ce ai venit cu o tăcere de aur).

        1. e minunată IARNA aia da mi-a plăcut, mult, fata copac cu toate cuiburile alea … mă (re)găsesc şi zac
          p.s.- fain tare locul ăla, merci!

    1. Eu care am reuşit.
      Eu care i-am dezamăgit pe toţi.
      Eu care n-am fost în stare
      să mă urăsc în ziua în care m-a
      cunoscut.
      Eu mie îmi mi –
      cu tot cu memorie cu tot cu trecut.
      Ah,
      mie cu mine
      din ce în ce mai bine îmi este, mai greu.
      Eu care nu mai pot recunoaşte în nici un cuvânt
      pseudonimul lui Dumnezeu.
      Daniela Crăsnaru- Ecorşeu

      https://bloglenesrau.wordpress.com/2010/04/17/ei-vor-ajunge-sa-cuprinda-intreg-pamantul-si-vor-conduce-lumea-pana-atunci-va-fi-bine-de-noi-atunci-se-va-vedea-care-este-crestin-adevarat-ca-va-rabda-toate-care-nu-va-cadea-in-valul-lumii-2/

      zi& noapte … noapte/zi (zi!) : mulţumesc!

      https://bloglenesrau.wordpress.com/2010/11/25/multumiti/

Lasă un răspuns

