plăţi din ” oraşul lucrurilor pe care oamenii au vrut să le facă ” *

Am găsit un castel. nu, nu că n- şti foarte exact ce im’plică găsirea‘ n de ea(‘n de)/el. doar că amicii mei, penaliştii, îmi fac măsurători şi-mi calculează fapte… însuşirea unui bun găsit se numeşte furt’ … a,da … dau, mă, pe căutate?

Saşa Pană … toate găsitele’ n travesiE :

Aici culoarea umbrelor e alta
Stâncile lunecă dincolo de peizaj
Dincolo de amintirea care te poartă ca o maree
Coboară obsesiile din ramă
Reţeaua e din surprinderi

Şi diseară la bal ma vei recunoaşte
După eleganţa stiletului

*Arta de a nu scrie un roman– Jerome K. Jerome

nu scriem recenzii, doar citim halind castelelelor şi colecţionînd vieţi ambalate-n celofan …

♣/♥

19 gânduri despre “plăţi din ” oraşul lucrurilor pe care oamenii au vrut să le facă ” *

  1. Azi sunt foarte fericita : am fost pret de vreo 4 ore la Targul Gaudeamus. As fi vrut sa fie si domnul Nelu cu mine… ce era pe aici…nestemate.! Si Miron ! Va imbratisez.

  2. acuma şi tu, cello, fii fan(ăl englezesc),
    avem cu toţii ochi rotitori,
    şi-un ochi de rezervă,
    şi roata şi traşii pe ea,
    e greu să spui ce-a fost, cloşcă întâi?
    ori puiul sau oul..îţi zic eu(şi-am mai zis, tot eu)
    oooo fost neant! ce răscoli? :)
    hai să horim!

  3. pariez pă aLUNĂ:)

    şi-i cînt în drîmbă lui Martinez de Pasqually K, pentru rimĂ
    eşti şoadă tare, unde dai tu creşte nu doare ;)

  4. ca pe ace, haha, iarba, adică otravka îţi dă ac(c)e(s)…
    hai că fug la culcare, ne mai ochim şi mâine(generic), ne si lăţi -ungim! închide ochii, fugi şi tu la somn…

  5. Cum mai dau de carte (oricare dintre ele) o recitesc si eu (Jerome). Daca nu dau, ma multumesc si cu Vitelul (numai de aur sa fie).

    1. e bun şi viţeluL dacă nu-i midias prin preajmă
      alfel, nema metale
      doar jerome şi iar jerome… bărci şi biciclete, fete- băieţi-flori
      şi… multe culori

Lasă un răspuns

