cînd am să(-ți) uit cenușa din mesteceni..

..veni-va iarna colectoare

poți recunoaște o înfrîngere urmărind dîrele groase ale frîngerilor ce o anunțau cu surlele și tobele muțeniilor adînci- lințolii cu ochi verzi și degete moi și degete moi și prelunge și prelunge..

nu-i ceva ce poți acuza

nu-i spontaneitatea pe care o știai, parcă, de unde¿ va..

nu, nu(-i) urmează nimic nimicului iar

ni- mi- cul

este asemenea gîndurilor care nu se țin minte unul pe celălalt este de felul acela felul în care poți izbăvitor uita orice(ul) de care nu-ți mai aduci aminte

poate nu mai este, cum știam, un vis în alt vis ori un vis în altul mai mare

ci

o banală și plină de indiferența faptului divers moarte oarecare

tan – go ¡!, maestro

♠♥

 

Revin obsesiv vechile meserii ale toamnei –

cum ar fi tragerea pe roată ori desprinderea capului.

Era la mintea oricui că trebuia ceva să se întâmple,

o naştere a unei noi orânduiri de cuvinte.

Nimeni nu mai aştepta să vină pe lume femeia

pe care s-o cheme pe numele mic Dulcineea.

Se auzeau zgomote din grădinile de cruci de pe deal:

să înceapă odată al treilea măcel mondial!

În depărtare: lanuri dulci de grâu şi secară

şi o suspectă nervozitate planetară care dădea caii la apă.

Milă de cine scapă!

Lângă cei doi cavaleri ai tristelor figuri mă ţineam în picioare.

Aveam idei ieşite la drumul mare. Şi drumul era lung: până la gară

şi mai departe, până la staţia Depărtare.

Până la urmă era o înstrăinare care ne legase cu lanţuri grele de fier.

Devenisem prizonier

aşteptând fluturările tale leneşe din batistă pe peronul pustiu.

Era prea târziu.

Ca un sărut mai lung decât un tren de mare viteză.

T.T.Coșovei- Despărțirea sinelui de sine

18 gânduri despre “cînd am să(-ți) uit cenușa din mesteceni..

    1. cînd voi uita e semn că am murit
      la mine simbolurile vorbesc iar eu sunt biet pretext pentru citit.. și-atît!

      vă îmbrățișez cu inima și vă mulțumesc pentru gînd&cuvînt

  1. … fi-vom jeratecul de dincolo de scoarța legată cu zăbrele de îndoială sub o zăpadă uitată (d)intr-o DEPĂRTARE

    1. scîntei de dor nemărturisit ce doare în strînsoarea unui pumn prea mic
      cenușă de mesteacăn uitată la un geam lîngă un pahar înalt și sigur cu ceai rece
      la geamul tristului îndepărtat și singur transsiberian

  2. Am căutat „iarnă nucleară”, „cenușă atomică”, „end of the world”-(cu mesteceni) și mi-a dat doar „Fallout” și „S.T.A.L.K.E.R.” da’ ție nu-ți plac jocurile :)

    1. ia un zahăr candel și insistă (azi nici pe mine nu mă su port, e o zi nașpa tare n-am să mă joc cu maneta aia care doare)
      zahar

  3. … si eu care chiar azi am descarcat niste muzica ruseasca!
    Muzica din filmul Ирония судьбы, dar filmul nu am reusit sa-l gasesc gratis :)

Lasă un comentariu