aripi de împrumut naivilor (naTivi i ~lor)

SĂ NU COBORI SCARA ASTA !
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬Auzi ce zic? Să nu cobori mai jos!
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬ ALOOO…? ți-am zis să nu cobori.
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬Stop! Nu mai coborî!
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬O.H. (ves. mea pt. ok ul lor) Dacă n-ai de lucru, coboară.
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬Ești încăpățânat/ă și nu mă asculți..
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬Mă doare ”gura” să-ți mai zic…
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬Ascultă ce zic!.. nu ”te duce în jos”!
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬Poți, te rog¿, să mă asculți ?
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬Ești ”nebun/ă dacă mai cobori..
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬O.H.(EXPLICAȚIA de ”mai sus”, valabilă permanent, pentru ok), nu mă mai repet…
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬.. Serios acum! Am zis STOP!!
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬Nu Întelegi românește?
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬Ultima șansă: OPREȘTE-TE.. ¡¡¡
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬
╬═╬Acum o sa ai 5 ani ghinion dacĂ .. (am decapitat textul copiat că-i 13 azi și m-am amuzat. MULT!, ”PE F.B.uk”)

(doar) se știe, bi ne, ce pasiune am pentru scări și ”guri de canal” (virtual, desigur.. și A r a r ;) )

♠♥

îi ROG pe toți aceia care trec prin locul acesta să fie BUNI și să citească în locul ACELA

CHIAR dacă-i 13 azi …

.. azi este 14 .. și pot să vă (mă)ROG pentru poetul care

( cum să îngădui, dacă poți ajuta, să nu se întîmple )

scrie:

Daniel D. Marin – Poezie pentru sănătate:

„Aici, unde sunt, nu ştie nimeni nimic despre mine. La o adică, pot să mă fac şi eu că nu ştiu. Şi mă fac.
Am plecat pentru a uita de mine şi de lumea mea şi-a intra în alta în care problema mea nici nu mai există. Evident că ea există şi în lumea asta, în care sunt acum, doar că de aici mă mai pot păcăli.”

28 de gânduri despre “aripi de împrumut naivilor (naTivi i ~lor)

      1. Văd că aripile alea se dau naivilor pe pietricele (alea sunt diamante sau zahăr candel?)
        Ți-am pus Coconut-ul că-i cu repetiție (și e în loc de zeamă de varză)

        1. naiv, nu infantil
          se împrumută, nu se dau

          fotografia am ales-o cu excesivă grijă
          ea și doar ea zice
          eu tac, cuminte :) , PIATRA .. acolo-i ”cheia”.. de la poarta.. dar ce cheie nu se pierde.. dacă nu-i găsită
          / folosită /

          a repeta e util ¿ , mereu (par că) sus(ul) jos(ului) e adîncul înaltului :)
          ”și așa mai departe”, de si(n)gur

  1. Sall, mă numesc EGYED PETRU ZOLTAN, şi sînt proprietarul blogurilor http://zoltybogata.ro şi http://zoltybogata.wordpress.com . Nu îţi voi cere în acest mesaj să mă ajuţi cu vre-o sumă de bani sau cu vre-o donaţie, ci te voi ruga dacă vrei să pui pe site-ul tău , in blogrol sau in footer sau oriunde vrei , un link către un site de jocuri online. Pentru fiecare link pe care îl obtin , voi primi o sună de bani (nu foarte mare dar destul cît să mă ajute să trec iarna cu bine ) … Gîndeşte-te că pentru tine nu este mare lucru să adaugi un link pe site, dar pt. mine contează enorm orice ajutor pe care îl primesc, avînd în vedere situaţia mea .Proiectul meu ( http://zoltybogata.ro/about/proiect-ul-meu ) este destul de ambiţios, dar şi cu ajutorul tău îl pot finaliza . Daca vei vrea sa ma ajuti , te rog sa adaugi la tine pe site :

    Jocuri De Gatit si să îmi trimiţi un mesaj la http://zoltybogata.ro/contact-2 , scrie un post cu adresa blogului tău ca eu să pot dovedi că am pus un link ii să pot fii plătit. Dacă vrei şi tu ceva la schimb, banii din păcate nu am să îţi dau, dar pot să îţi ofer un link catre site-ul tău pe un blog de-al meu cu PR4 , https://zoltybogata.wordpress.com , lasă-mi această dorinţă în post şi se va rezolva. Dacă nu crezi că acest mesaj este trimis de mine , te rog să te uiţi pe site-ul meu , la ( http://zoltybogata.ro/am-nevoie-de-ajutorul-vostru.html ) şi vei vedea că este pus şi acolo . Îţi mulţumesc frumos pentru ajutor, şi îţi doresc numai bine . Cu respect , EGYED PETRU ZOLTAN , Blogger şef la zoltybogata.ro . Multă sănătate

  2. Pot ajunge undeva cu aripi de împrumut? N-ar fi mai bine să încerce să-și crească singuri aripi? Măcar aripi de găină ca să nu zică la final că n-au încercat!
    Și doi, m-a apucat durerea de cap tot coborând pe scara ta, mi-a trecut când am văzut destinația: acceptabilă pentru coborâre! Pentru cădere este mai bun caldarâmul!
    Sărut mâna, am vizitat mereu blogul dar m-am abținut în a emite inepții: sunt oarecum depășit de subiecte!

    1. abia cînd fac prostioare(-mi) vorbesc prietenii virtuali
      m-am cam îmbufnat la așa constatare și plănuiesc să mai fac .. :)) .. dacă ăsta-i ”motivul” și doar așa (mai)pot ”smulge” o vorbă la 1000 de postări de la VOI .. da`și voi de la mine ..

  3. Tot coborând pe scara aia până când m-a luat amețeala, odată m-am întrebat dacă nu cumva o fi scara lui Iacov răsturnată?

    1. nu am evoluat, suficient, pentru a avea păcat trufia că înțeleg
      și-atunci fragmentez.. ca în jocul de-a cuburile-pătrate :)
      a/b

  4. Aha.Cred ca (ma) pricep un pic … legatura intre aripi si scara cea lunga dar de folos.
    Buna scara.Buna. Cu aterizarea dantelata in locul ce-ar fi fost inceputul coborarii.
    Altfel, fara scara, iaca ce-ar putea sa fie, de-ar fi fost sa (mai) fie…

    1. poate părea simplu de aflat: fiecare primește ¡¿!?
      sc
      face cum se pricepe ori ”ia”
      scara
      sau.. își clădește
      (poate) depinde¡¿ (ce ”dă”/ ce ”ia”)
      1

      ☆¨¯`♥

  5. Asta ca să nu fie Scara Scarabeului :)
    Prefer pietricelele de zahăr candel în locul aripilor, fiind copil pot să zbor și fără ele, e suficient să mă gândesc la ceva frumos.

    1. și dacă ar fi? cui, ce-i pasă?
      coperta aia îmi zice mie multe.. dar după .. a fost o inundație și s-au dus semnăturile
      era o vreme cînd scriam doar cu stiloul
      apoi mi-a trecut!

Lasă un comentariu