iarna vrajbei lor oaselor li dor, … doriri ‘aş’

Diana D. Swan: (‘culeasă’ din serialul Minţi Criminale)

“O fotografie spune un secret despre un secret. Cu cât îţi spune mai multe, cu atât ştii mai puţin”

fotografiile le-am cules de pe la vecinu Emil căruia, cu părere de rău, n-am unde-i pune link :)

♣/♥

este reconfortant să fie oameni care să te tragă de mînecă, uneori, amintindu-ţi de Îngeri

22 de gânduri despre “iarna vrajbei lor oaselor li dor, … doriri ‘aş’

    1. splendoare şi-‘nchinare – … Mais où sont les neiges d’antan ?

      snejinka
      EL este SNEJINKA, motanul meu, care ţine, musai, să te salute:)
      te-am ascultat împreună cîntînd

  1. oO, noi nu ştim cîte tu:( sol o moon
    ştiam, de-acum doi ani, cît de mult iubeşti zăpezile… d-aia te întrebam:)

    Snejinka şi eu iubim vocea ta
    amîndoi te ascultăm, cînd ne laşi pe blog, miii a miii aaa :)

  2. Nu stiu de ce iarna mi se pare foarte anti shakesperiana.
    Adica anti-establishment.
    (Nu stiu cum se silabiseste asta in fulgi de zapada, dar in fine)

    Richard.

Lasă un comentariu