studiu îndeAprelungul latului

Vlad Artazov– Etude in rusty tones

Sunt în plin şi deplin de preaplin

război

cu miNE- cu rugina- cu voi

glumesc că-s tristă dar rîd de plîsul norilor plăpumoi

moi ? mi-s  uitările dar ele nu-s cu: şi despre şi pentu şi poate

voi- pomelnic:

şi genunchii şi gleznele şi şoldurile şi coatele şi claviculele şi găvanele

alinierea

urmează staţia giruetă- putregai- unu/ doi 

scheletele aliniate în gropi alandala nu participă

la acestă luptă 

cenuşa se serveşte, la discreţie, pe canalul dintre literele

i

cine rămîne în viaţă să stigă lumina şi să împartă

porţii mici şi egale din prada

de război

♣/♥

WOW!!! – poate mă ajută cineva, tehnic, să şi pot posta versiunea asta

22 de gânduri despre “studiu îndeAprelungul latului

  1. Interesanta fotografie, fara sa vrei, iti capteaza atentia… Intr-adevar, paharul poate fi inrobitor, sau, in sarsit, afinitatea pentru goliciunea sau prea plinul lui, ia-o cum vrei… Base stie mai bine :))
    Pe de alta parte, daca nu vezi paharul, forma lantului parca ar fi un scaun ce te invita sa iei… loc :)

      1. O sedinta de spiritism?
        M-a suparat ca prefera Carpati de Sf Gheorghe, eu fumam de Timisoara. M-a suparat ca s-a dus cu emisiunea lui cu tot si ne-a lasat cu manelistii. M-a suparat ca n-am apucat sa-l vad in Shakespeare. M-a suparat ca n-aveam plete ca ale lui. (cred ca n-o sa mai am par deloc)

        1. prefer bobii şi-am să-l rog, pentru tine, să medieze pe
          el ;)
          nicu vladimir

          pe mine nu m-a supărat cînd îl ţineam de mînă iar el a crezut că vreau autograf şi a început să mi-o zică p-aia cu „de cînd a murit Lenon…”
          de ce să fi vrut eu ‘autograf’ şi… de ce şi cum de m-a confundat…

    1. seria cuI(elor) este mult prea importantă pentru mine
      încă nu a venit vremea ei şi poate nici nu o să vină -aici-
      m-am nişat în aşa măsură încît n-aş suporta unele ‘chestii’ zise aşa… să fie acolo

      ştiu, la nivelul meu de diletantă, artişti fabuloşi
      el este doar unul dintre ei
      rar şi doar cînd starea mea interioară irupe-n răzvrătire voi mai aduce aici pe unul ori altul dintre ei/ ele
      n-are nici un rost să-i expun …
      nu-s nici lepşe şi nici mulţumesc, bine

Lasă un răspuns

