păzeşe-ţi rănile, sos i m

Helena Almeida- Cabecera

– nonte de subsol

Am încremenit în proiect. care nu-i. care ( , )/ cum. n-am ce-mi face: scîrţii suspect. plec- vin (fiert ? …)- plec.

nu-mi plac. ce dacă-s mie-mi întîiul şi cel de pe urmă produs imperfect. vin- plec- vin. Ketonal Forte 1oomg- 20 comprimate, frate!

am încercat( , ) parol ( , ) să exersez aruncatul de-a dura. mura-n gura. nu am( , ) bătrîne ( , ) talent. locuri limitate- obiect defect.

p u n c t

eficient !

concluzie? nu-mi place frigul, iarna, imbecilitatea repetitivă( ‘pe’ ) facebook, culoarea maro

♣/♥

15 gânduri despre “păzeşe-ţi rănile, sos i m

  1. ei,îmi pare tare rău să aud
    multă sănătate!!

    tare bine-mi prind gîndurile voastre
    nici nu ştiţi, vă îmbrăţişez cu-ale mele… fiebinţi şi diadinamice:)

  2. Păreri de rău trimit , şi ca să îndulcesc …. urări de sănătate maximă !

    Sărut mâna cu respect !

  3. Iarna asta-i nasoala si inutila, vad ca nici copiii n-o mai iubesc.
    Votez cu Primavara, votez cu vara.
    Votez verdele si seninul si soarele.
    Banal si sincer.
    Sanatate maxima!

Lasă un răspuns

