am hotărît că-i INUTIL !

Picasso- blenude

cam aşa

Să explici ori să încerci să ‘atragi atenţia’ oamenilor este inutil

ori… poate nu ?

Daniel Roxin

Daniel Roxin despre acest nou documentar:
“Un nou tip de război este în plină desfăşurare: un război al controlului minţii, al manipulării gândurilor şi emoţiilor, de la distanţă.
La prima vedere, un război bazat pe metode parapsihologice şi tehnologii psihotronice pare să se ducă doar între agenţii secreţi, armatele şi liderii unor naţiuni rivale… Şi dacă războiul parapsihologic ţinteşte mai mult decât atât? Ar putea fi controlul maselor unul dintre obiectivele lui? Dacă da, te priveşte în mod direct!
Filmul documentar “Războiul parapsihologic – dezvăluiri uimitoare” reuşeşte să îţi explice într-o manieră ştiinţifică mecanismele psihice de atac şi îţi dezvăluie informaţii foarte importante despre tehnologiile folosite în acest nou tip de război, pentru ca tu să înţelegi mai bine pericolele invizibile care te înconjoară.
Aşa după cum vei putea constata, lumea în care trăieşti nu este aşa cum ţi-o imaginezi iar acest film urmăreşte să te ducă în spatele cortinei, acolo unde se scriu adevăratele scenarii; scenarii care adeseori par desprinse din literatura SF.
Şi pentru că dorim să ştii şi cum să te protejezi, în viitorul apropiat vom lansa un nou documentar – “Războiul parapsihologic – protecţia psihică”, în care îţi vom explica şi modalităţile de apărare. ”

 

se pare că trebuie (?) să explic

nu-s ‘genul care (se) explică’ dar îmi fac o trecătoare concesie de joi (16.06.2011):

‘titlul’ era: yin util, da? este o ‘teorie’ întreagă şi o doream ‘continuată’. nu a fost să fie. nu-i bai. yangu-i somnolent dar armonicele-s o.h.

28 de gânduri despre “am hotărît că-i INUTIL !

      1. O fi el Picasso, dar mi se face frig când îl văd! Trebuia să-l boteze dacă nu ,,Nud pe banchiză” măcar ,,Nudul din frigider”. Poate este Enigel făcând plajă pe banchiză!
        Iartă-mă, poate eşti supărată şi mie îmi vine să mă prostesc! Spune-mi când sar peste cal ca să mă las de sportul ăsta.

        1. :) chiar nu-s supărată, azi, da’ albastrul- frigider mi s-a părut ‘perfect’ (n-am crezut neam în perfecţiune, greu să-mi ‘bage mie cineva ceva ‘pe gît’) pentru inutilul ‘comunicării’
          un soi de vax albina crema puca
          cred că m-am intoxicat şi-i musai să iau o doză dublă, ba chiar triplă de pauză
          nu de alta dar, toxică cum mă simt, aş putea fi tentată să zic
          şi-i mai ‘productiv’ să taci, virtual, ‘pari’ mai … ăăăă…
          ;)

  1. Cand ni se pare ca ceva este inutil , intoarcem spatele. Apoi constatam ca nu totul este inutil si ne intoarcem sa imbratisam speranta.

    1. ‘ceva’, draga mea, n-are legătură decît cu rotundul perfect
      deci: n-ai cum să(-i) întorci el dăruieşte, doar, mereul

  2. E o hotarare buna in principiu, atata vreme cat nu te-nchide intre marginile reci ale ego(centr)ismului :)
    Sa ai o saptamana senina, Cella! Iti tin pumnii :)

    1. eu, Teo, sunt doar ‘curea de transmisie’ pentru ‘hotărîri’, principiile le-a ‘numit’ altcineva universale
      cine şi ce suntem noi… ‘raportaţi’
      merci de gînduriri bune :)

    1. era mult simplu să scriu yin şi yang, am vrut altceva pentru voi
      inutil, ce-i ? iau inul şi-l armonizez cu iangul
      mereu! :)
      nimic nu ‘se aruncă’ că nu-ţi mai trebuie… poate …

    1. am încercat să las cîteva vorbe la tine dar nu am putut
      îţi zic aici: cei ca mine(şi medicii probabil) care ne ‘cîştigăm existenţele din mizeriile umane’ avem, musai, un echilibru ‘special’, poate, care ne ajută… probabil- poate- pare
      eu sunt un om de interio(a)r(e), Elisa, cînd dau p-afară pot părea ‘normală’ dar nu-s ;)

Lasă un comentariu