VARA SUFLETULUI: drag de prietenii de biţi! :) va urma…

ADDENDA DE ORA 21 că abia acum am aflat: e ziua HEAR MYSELF-ei şi eu nu am nimic suprarealist la îndemînă :lol:

LA MULŢI ANI!!!

din suflet şi sper că ţi-e bine. Eu ţi-o doresc. Persoanelor SPECIALE nu le urez niciodată.

Doar LE DORESC !!!

Ştiind că îi place, aşa cum şi mie îmi place, VLADIMIR KUSH îi dedic, cu mult drag o lucrare care mie îmi place mult. Aş fi adăugat şi poemul ei preferat dar ea, ca şi mine, îl ştim aşa încît consideră draga mea că ţi l-am dedicat.

LA MULŢI ANI! H.- JOI 15.10.2009

***********************

Se dedică:

MIRELEI– care m-a (re)învăţat să iubesc CEAIul… şi încă ceva: ENYA(dulcea şi talentata ei fiică). IUBIREA! altfel…

MIRELA: mi-ai luminat dimineaţa

Am recuperat linkul şi îl aşez aici… (mie mi-e greu dacă nu înţeleg să adopt; asta nu mă împiedică să-mi placă; şi-mi place: MULT! MULŢUMESC! )


Înţeleptul la ora de ceai

Înţeleptul privea adînc
de-a lungul linguriţei argintii
de-a dreptul în cana de ceai

ce se vede acolo, striga mulţimea
adunată în faţa ferestrei
linişte, striga înţeleptul
văd un punct lucitor, o încăpere discretă
în care locuieşte materia, acum
o văd toată, în întregime

trecătorii se urcau pe fereastră se rostogoleau
în camera udă şi întunecată se urcau
pe înaltul pereţilor şi se rostogoleau
în cana de ceai se aruncau în lichidul gălbui se
înecau acolo, bolborosind agitîndu-şi
mîinile subţiri

înţeleptul privea nemişcat în adîncul
cănii de ceai îşi umezea ochii
şi striga spre strada pustie :
chiar acum
se vede sîngele lucitor al materie
cum se ridică la suprafaţă.

SAMOVARUL CELLEI. pentru PRIETENI :)Lui FLAVIUS– pentru AL DOILEA GENUNCHI AL LUMII– unde-mi găsesc odihnă printre „ai mei”

Lui MARIO- i-am promis LUNA CADOURILOR începe mai devreme, la bătutul din picior al unui copil

MATEI VIŞNIEC- ÎNŢELEPTUL LA ORA DE CEAI

– Îngerul –

La mine vine un singur înger
unul singur

îmi spune : a ta este această bucată de pîine ?
ţi-o iau !
îmi spune : a ta este această fereastră subţire
înnourată ? ţi-o iau ! îmi spune : a ta este cămaşa,
a ta este grădina, al tău este scaunul, somnul
floarea, gîndul bun şi castanul viu şi
peştele care te visează şi drumul din faţa
casei şi cîmpia de sub drum şi broasca ţestoasă
care le ţine pe toate în spinare
cu răbdare ? ţi le iau !

ţi le iau, mincinosule, pe toate !

Riza Abbasi-Youth Kneeling and Holding out a Wine Cup

(…)

VII

Vouă, celor care vreţi să mă prindeţi viu
vă voi spune povestea singurătăţii mele
şi a cîinelui meu îngropat în faţa ferestrei mele
şi a duiosului duh îngropat în grădina mea

şi a păsării nezburătoare înlemnită pe cer
deasupra casei mele şi a celorlalte singurătăţi
gînditoare şi negînditoare
venite şi plecate înţelese şi neînţelese
zăvorîte prin tainiţe şi prin bestiare
şi prin tristele părăsiri şi prin zvîrcoliri adînci
şi prin gîndul drept al brazilor şi printre
coroane de vîsc şi prin bulboane şi prin
gîlmele suave ale materiei
şi prin rotirea amiezii şi prin desăvîrşirile
minţii încrezute şi pînditoare şi prin ciocul
întunecat al muntelui şi pe întinsele mirişti
otrăvitoare şi prin toate poruncile greşiţilor
noştri şi a celor iubitori de un neam cu noi
şi a celor cu mîna lipită de gîrbaci şi a celor
cu mîna dreaptă şi a celor cu mîna întinsă
şi a celor tăcuţi şi a celor uitaţi şi a celor
învinşi
şi a celor înaintemergători şi peste toată
suflarea apelor mă voi căi de povestea mea
şi în mine un duhovnic fugar ceţi avea

Riza Abbasi- Girl

Autobiografia unui măr

Mărul era singur pe masă
pe faţa de masă albă, respira acolo
amăgit de întuneric şi înnebunit de
tristeţe

un vierme tocmai trecea pe acolo
se ducea acasă
cînd s-a izbit de faţa lucioasă şi neagră
a mărului

va fi o muncă urîtă, îşi zise viermele
îmi voi toci dinţii în mărul ăsta blestemat
şi se dădu puţin înapoi, îşi fŕcu vînt
şi se repezi în carnea mărului

dar mărul îngheţase acolo de singurătate
şi de aşteptare, coaja lui era ca o piatră
şi de aceea, la prima atingere
se rostogoli peste pahare şi peste
feliile inerte de pîine

se rostogoli încet sub ochii îngroziţi
ai viermelui
şi se prăbuşi în gol

s-a iscat un urlet grozav, s-a văzut o flacără
s-au cutremurat ceştile de cafea
universul
a căzut în haos

Riza Abbasi- Two Lovers(…)

X

Iar eu, rămas singur, fără urmăritori
şi fără duşmani în preaneagră pocăinţă
mă voi ademeni şi la acelaşi gînd voi
căuta dezlegare şi patimile toate în cruntă
uscăciune vor pieri şi pielea mi se va
desface şi adevărul va ieşi la rîvnita iveală
şi pasul meu se va tulbura şi dintr-un
umblet al păsării se va întoarce

lucrurile mistuite vor tresări şi
umbre mari vor lăsa dintr-o dată pe drum
ori deasupra acoperişurilor şi din adîncul meu
eu voi scoate un ochi şi voi clădi cu el
o casă albă pentru înşelătorii mei

şi din învrăjbirile de azi se va naşte
ziua de mîine şi cele privite prin ziua
de mîine cu supunere îmi vor păşi prin
iarba înaltă mulţumind celor născute din
iarbă şi o lugă descîntare mi se va îngîna
căci nu mai e mult şi gonitele care
cu merinde
peste mine vor trece şi sălbatic mă vor
călca şi cu greu va putea fi scos numele meu

de sub roţile învălmăşite

(II-VIAŢA  ARHAICĂ – Fragmente din FUGA)

Riza Abbasi- Saki

Pîinea

Nu trecea o zi şi îngerul iar se întorcea
mi-ai adus, mi-ai adus bucata de pîine
bucata de pîine amară şi neagră şi vindecătoare ?

eu tăceam el se înfuria
dă-mi bucata de pîine, hai, dă-mi bucata
neagră de pîine şi te voi binecuvînta pe creştet

eu tăceam îmi scoteam ochiul şi-l puneam
în dreptul luminii el se înfuria
bestie, dă-mi coşul de pîine, dă-mi cojile
firimiturile, dă-mi ceva

eu tuşeam, mă durea pîntecele de cît mîncasem
şi aş fi vrut să i-o spun, el plîngea
nu mai am linişte, nu mai am zile cu soare,
dă-mi te rog un singur grăunte din acela
care face pîinea

eu îi scoteam grăuntele dintr-un buzunar
i-l arătam în palmă, îl vezi, îl puneam
între dinţi şi-l mestecam răutăcios, gata

Riza Abassi- Portrait of portugueseIlustrat cu opere ale lui RIZA ABASSI care au fost alese special spre a se dedica X-ei- din foarte multe MOTIVE

(pentru titlul lucrărilor daţi click pe reproduceri, dacă doriţi)

Şi… mie- normal, îmi dedic MUZICĂ MEDIEVALĂ(aşa mă simt acum, caducă…) înlocuită cu dedicaţia MIRELEI :lol:

Ador(şi) însemnările în „mişcare”, mă reprezintă (mult mai)aproape de „realitate”



LUMEA VIOLET, CU UN SINGUR LOCUITOR, VĂ SALUTĂ: PRIETENI DE BIŢI, NU UITAŢI SĂ FIŢI FERICIŢI!

I am the Sky, Nothing can touch me!(CELLA’s M.)

82 de gânduri despre “VARA SUFLETULUI: drag de prietenii de biţi! :) va urma…

  1. Multumesc Cella. Ma simt coplesit pentru ca e mai mult decat ma asteptam. Atata Poezie….Dar oricat ar fi de multa, Poezia nu e niciodata de ajuns :)
    Toate bune si frumoase..

    1. Mario, nu ai de ce să-mi mulţumeşti
      zi merci că m-am oprit că dacă era după mine punea tot volumul atît îl iubesc pe V.
      întotdeauna cînd îmi place ceva mi-e tare greu să aleg… uf, toate-s deosebite, fiecare-i altceva
      îmi place de mor, rău de tot
      de fapt aveam altceva pregătit pentru tine, răspuns la G. a ta dar, cum îi spuneam lui Alex, e tare greu de găsit „ilustrare”la Poe… greu rău
      e… ne jucăm de-a dăruitul, mie-mi place mult deşi dăruiesc ce-mi place mie ştiind că nu aşa se face
      mă rog, sper să vă placă şi vouă măcar puţin…
      mie mi-a plăcut să citesc azi în fiecare secundă liberă volumul acesta(îl aveam în pdf dar uitasem de el) şi nu o singură dată…
      toate bune şi frumoase, da! :lol:
      şi nu! mie poezia nu mi-e niciodată prea multă; cred că e ceva de care nu mă pot sătura

  2. Buna dimineata!
    Ei, acum ma adun si eu, dimi de dimi merg cu Enya prin acest oras aglomerat, doar la amiaza ma incumet sa o las, uneori, sa razbata singura cele 9 minute de drum presarat cu semafoare si treceri de pietoni, prin centrul Clujlui pana in…centrul Clujul (da’multe centre mai are!). Doamne ajuta mereu! :P
    Arta ceaiului, o veche si lunga poveste, o foarte veche patima a japonezilor, o foarte veche pasiune a mea. Cand am citit prima data O mie de cocori, de Kawabata, aveam 12 ani. Am recitit-o la 20, la 30, la 30 si ceva de ani si anul acesta. Am ctit si Maestrul de ceai de Yasushi Inoue si am stiut ca ceiul nu e doar o bautura aromat-pafumata etc, e o ARTA. Mi s-a reconfirmat.
    „Ceaiul este legatura dintre apa si foc. Trebuie primit cu sufletul linistit si cu vorbe putine. Dar fostul discipol al maestrului de ceai Rikyu n-are cum sa fie linistit. Rikyu a fost impins sa-si ia viata prin sinucidere rituala. De ce? Asta incearca, in jurnalul sau, sa afle discipolul, la varsta cand a devenit si el unul dintre cei mai mari maestri ai artei ceaiului. Un roman care se incalzeste incet, ca apa de ceai, un roman al initierii in relatia maestru-discipol care, la moartea maestrului, nu numai ca nu ia sfarsit, dar devine si mai puternica. Un roman pentru initiatii in literatura japoneza. Sau un roman pentru cititorul curios, care vrea sa patrunda in viata cotidiana a unui maestru de ceai din vremuri de demult.”
    Intrebarea criticului: Intre 15 si 30 de ani lasi totul in seama maestrului. De la 30 la 40 de ani incepi sa te descoperi. Intre 40 si 50 de ani te desparti de maestru si-ti faci propriul nume. Intre 50 si 60 de ani te intorci la maestru. La 70 de ani devii un adevarat maestru. Oare sa fie valabil numai in arta ceaiului?

    Sunt foate frumoase versurile, Cella, iar ceaiul e minunat.
    Enya iti multumeste din suflet. Esti prietena ei mai mare, e nomal sa fie flatata. Se va revansa, acum e prinsa cu scoala si activitatile.
    Si eu iti multumesc.
    O zi cat se poate de fericita si lipsita de griji! Be happy!(am vazut ca ai „semnatura”… in english)! ;)
    Pentru tine (ca Jan Freidlin poate nu ti-a placut…asta este, eu ma las de muzica medievala, nu e suficient de elaborata).
    Tie, din partea mea si a Enyei, cate ceva despre servirea ceaiului, cu arta:

    1. P.S. Primul video e mai interesant, ciudat ca s-a deschis, aici, doar al doilea. De obicei raman linkurile, sau se deschide primul. Speram sa iti placa!

      1. Mi,
        nici una dintre dimineţile mele de multă vreme încoace nu a fost mai caldă ca aceasta
        din locul mizerabil în care sunt SUFLETUL meu îţi MULŢUMEŞTE

        1. Nu ai pentru ce! De ce sa nu ne placa doar ceea ce ne place, nu-i asa? Poate e si prea modern, tu te afli intr-o perioada medievala, si mie imi place vechiul, vintage-ul, dar acum am lasat o vreme muzica medievala, ca sa ma intorc la ea cand mi se face dor. Asta e arta! :P
          Se pare ca nici recuperat, linkul acela nu prea merge…mergea, saracul, dar acum sta! Hai sa bem un ceai ca lumea…japoneza, sa vedem, daca merge, poate e mai bine sa il inlocuiesti cu unul din acestea. Si cu asta am demonstrat (daca mai era nevoie) ca ARTA cere REveniri, REfaceri, REevaluari si cautari….plus ore si ani de munca!
          Sa vedem daca acum e mai ok arta ceaiului. Ca sa inlocuim. ARE SI MUZICA!

          Si asta (deja facem colectie, le stergi pe cele care nu merg), muzica e frumoasa la acestea din urma. Alege tu, mai bine!

    2. Mi,
      mi-a plăcut mai mult decît crezi J.F.; eu cînd îmi place mult ceva mă îndepărtez de acel ceva în tăceri;
      am ascultat azi noapte tot ce am reuşit să găsesc: atît de mult mi-a plăcut; obişnuiesc să păstrez, la început, doar pentru mine;
      cît despre Japonia şi tot ce include asta am o oarecare fascinaţie… aşa, ca de ceva neînţeles(nu din neputinţă ci din altfel de motive, nu dezvolt aici şi acum, ar fi mult prea multe de spu; le-om spune, sper, altfel) şi îndepărtat
      am citit şi eu cîte ceva ;)
      este un „subiect” pe care prefer să-l „ocolesc” cu drag; ce nu „stăpînesc” , nu „abordez” decît, eventual, aluziv;
      încerc, aici, să mă detaşez cît de cît de viaţa mea reală
      închipuie-ţi ce-ar fi să am şi aici abordări din ea
      vouă, celor cu preocupări (în)real minunate vă vine uşor…
      n-am să-mi transform locul acesta în ceva ce nu sunt; şi aici e o parte din mine, alta!
      şi da: semnez şi o să o mai fac încă o vreme aşa pentru simplul motiv că mă ajută; mantra aceea, am spus cînd am „preluat-o” era a unei femei de 28 de ani bolnavă de cancer(în fază finală); atunci cînd o să mă părăsească „starea” o să dispară şi „semnătura
      te îmbrăţişez cum ştiu eu pe tine şi pe ENYA! existenţa voastră în viaţa mea de-acum e o „revanşă” cum tu ar trebui deja să ştii… şi ştii ;)
      pup

      1. Si de ce ai convingerea ca acea mantra e necesara? Intreb ca profanul, ti-am marturisit ca m-am indepartat de esoterism si tot ceea ce tine de alte credinte, inclusiv astrolologie (aici sunt ..lamurita, tebuie reconsiderata, nu mai are credibilitate!), in momentul in care am descoperit ca altceva conteaza mai mult pentru mine, dar mai alesp entru cei dragi mie, eu nu mai traiesc demult pentru mine…se vede cu ochiul lber! Si incerc sa NU gresesc, asta conteaza. Greseala mea, ca foarte amator in ale esoterismului, ma indemna la geseli care puteau fi karmice. Asadar, poate imi spui pe mail, de ce crezi ca te ajuta…eu stiam ca poate crea probleme, poate ma dumiresti. Sa nu crezi ca existenta celolalti e Roz, nici vorba, daca ti-as numara cate zile cenusii am …tras, nu ti-ar veni a crede…spun adevarul. Dar le fac roz, tocmai indepartandu-ma de atmosfera intunecata si apasatoare…a fost destul. Ei, sa vad eu om fara griji si-l premiez! :lol:
        Deci: de sa te simti obligata? Daca e o capcana a raului? Nu ai vazut ca esti, uneori, gresit inteleasa? Nu ai facut legaturi cu asta? Poate ma insel si scuze imi cer in cazul acesta.
        Pup, CELLA, daca vrei, imi spui, daca nu, nici o problema.
        Ceai! :)

        1. Mi,
          am să-ţi spun ;) bineînţeles că în nici un caz aici :lol:
          lumea virtuală e mult mai „lugubră” decît realul, asta sigur ;) :lol:
          uite ce am găsit :lol: are ingredient violet ;) :lol: CEAI!!!

          1. Cand liliacul infloreste si ceaiul verde sau alb se toarna delicat in cupe cu flori de cires…nu mai este nimic lugubru! E doar primavara, sa vezi la niponi sarbatoarea CIRESILOR IN FLOARE! NOI facem viata lugubra, voi fugi de ceea ce consider ca e lugubru si poate chiar si de grotesc. Frumos, sa fie frumos! Estetic, sa fie estetic, sa sune bine, sa aiba armonie, ca ceaiul, ca poezia acasta de aici, ca muzica de Bach, ca pictura lui Monet, ca vitraliile gotice care lasa LUMINA sa patrunda mai frumoasa decat orice… Ca si ceea ce ai scris aici!
            Gata, la munca…si CEAI! ;)

  3. Draga CELLA,ce fascinanta e cultura japoneza si ce importanta e ceremonia ceaiului pentru ei si oaspetii lor.
    Ceai si poezie…prind bine pe frigul asta din suflet si afara.

    1. Da, Găbiţa, prind bine! mai ales sufletului
      frigul de afară nici nu contează, faci un foc şi gata
      în suflet e mai greu…
      mulţumesc! am salvat-o, la colecţia violet

    1. Belle,
      ce bine, nu erau „de tine” acele tristeţi
      pozitivă a ta, pozitivă şi-a mea ;)
      îmi „iau” porţii mici de la voi, mereu
      şi vă mulţumesc întotdeauna cum ştiu eu :lol:

    1. „intre miniaturile persane si cele chinezesti, eu le prefer pe cele din urma”

      Chiar daca rar, de aceasta data sunt total de acord cu -X-! Chinezii au fost niste genii ai culorii (cum spunea un clasic in viata) sau / si ai nonocromaticii, care au influentat enorm o gramada de pictori mai mult sau mai putin contemporani. Unii au reusit sa se ridice pana la genunchiul lor, altii nu :D

      Scuze pentru eventualele furtuni.

      1. L,
        te alinţi, da? ştii bine că aici nu aduci decît altceva care nici nu ştie cuvîntul acela
        în ce priveşte miniaturile nu am decît rolul de a fi încercat să ghicesc, mai departe nu fac nimic decît „vă ascult”
        reiterez: în probleme pe care nu „le stăpînesc” nu am „păreri”
        am dorit să-i fac un mic dar X-ei pentru poemul ei minunat
        data viitoare am să ştiu :lol:
        cu tine mi-e imposibil şi ţi-aş dărui zilnic aproape ceva
        dar am dilema aia veşnică: ce-i poţi dărui unui om care pare că le are pe toate?
        gînduri :lol:
        micile tale tachinări cu X îmi sunt tare dragi, aşa cum voi amîndoi îmi sunteţi
        tachinaţi-vă cît mai des :lol:

    2. – X –
      nu trebuie să mulţumeşti pentru nimic, eu ţie, mereu
      prezenţa ta în viaţa mea fie ea şi(aparent) virtuală e mulţumescul meu şi nu spun vorbe de clacă
      şi tu ştii asta

  4. CELLA, sa nu ma crezi „altfel”, dar acum nu mai gasesc prima piesa pe care ai pus-o aici, iar eu ascult Estampie des, in scimb oe cea aleasă de tine n-o stiam si vreau sa o notez.
    -X- are dreptate! Si tu. Mininatura chineza are si un reprezantant de seama…japonez, doar stim: Katsushika Hokusai.
    Tematica, variatiunile pe temele alese, cromatica rafinata sau vie sau monocromia, finetea liniei, pespectiva chinezeasca si materialele folosite: iata ceea ce deduc eu ca face parte din farmecul acestor miniaturi.
    Am un ceai bun: ceai alb cu vanilie, luat de la…libraria Carturesti, Iulius Mall Cluj, unde…in timp ce un actor lectura exceptional poezii in limba engleza, noi savuram acest ceai. Fireste ca am cumparat o cutie de o rara frumusete si aroma, inclusiv o sita magnifica. Urmeaza cestile, daca castig la LOTO! Te pup! :P

    1. Mi,
      ei… tu eşti privilegiată! dacă aş fi şi azi în Cluj …
      am şi eu cutii de ceai indian aduse, cum altfel, din Rusia :lol:
      eu ştiu puţine ;) învăţ de la voi
      şi nu mă mai satur făcînd-o
      vin la tine acum să îţi aduc „piesa” pusă iniţial
      a fost, azi noapte, alegerea mea pentru faptul că, în ultima vreme ascult exclusiv muzică instrumentală
      doar aşa îmi suport starea prin care trec acum; mă şi concentrez, la ce fac, mult mai uşor aşa
      nu-mi plac liniştile cînd lucrez; dar nici vocile
      joci la loto? ;) :-P
      pup, vin acuşica

  5. Mi,
    iartă-mă, nu apucasem din pricina cuiva care mă ţine la telefon de-o veşnicie :lol:
    urăsc telefoanele!!! am „scos” … ;)
    uite „piesa”, o duc şi la tine

  6. am trecut sa te salut si asta chiar de ziua mea :) am in sfarsit net in camera dar nu stiu cand si daca o sa ma reapuc de blog dar in orice caz o sa trec pe la tine din cand in cand sa iti las cate o imbratisare virtuala ;)

    1. Vaiii
      ce BUCURIE!!! te îmbrăţişez cu tot sufletul şi LA MULŢI ANI!
      să ai parte de tot ce-ţi doreşti
      mie îmi lipseşti, am tot jelit de dorul tău prin diverse locuri :lol:
      SĂ AI PARTE DE FERICIRE! şi să te bucuri de fiecare secundă
      şi eu trec „pe la tine” dar aş fi părut penibilă deja să-ţi tot las mesaje
      de gîndit însă m-am gîndit des la tine; chiar mă miram, eu de mine :lol: . pomenindu-mă zicînd: uf, ce mi-ar zice-o H. acuma, ori ce m-ar sfătui H. la asta ori aialaltă
      mie una îmi lipseşti :lol:
      încă şi încă LA MULŢI ANI! îmbrăţişări şi pupături virtuale pînă crapă biţii

  7. ioai pai iti las mailul meu sa imi scrii de fiecare data cand simti fara sa ne vada lumea :)) deci moihoo.fr am citit la un post de-al lui mario ca ti-e dor de mine si asta m-a bucurat foarte tare pt ca lumea a cam inceput sa ma uite de cand sunt aici :( ma bucur ca esti asa activa cu blogul (fata de mine), postezi tu si pt mine ;)

    1. dragă, am mai suspinat şi prin alte părţi :lol:
      nu am cum să te uit, ştiu eu de ce ;) ţi-am zis şi ţie!
      eu postez de drag de poezie dar sunt cam aiurea-n tramvai de-o vreme :lol: am multă treabă
      doar noaptea mai bîntui, ca fantomele, chestia asta cu blogul îmi mai schimbă unele nocivităţi reale
      îmi şi dă, ce-i drept, „altele” dar e mai simplu: aici se rezolvă cu un eject ori cu metode mai neconvenţionale care în real „nu ţin”
      e fanny ;) şi e uneori singurul mod de a putea ţine legătura cu oameni pe care-i preţuieşti dar nu vrei să-i agasezi cu prezenţa ;) :lol:
      toate bune, ce? stai pe net de ziua ta? nu petreci? mai e mult din alea 2 luni?
      zi! ce să postez?, ca din partea ta!!!

  8. Multumesc mult, Cella…
    ceai de… suflet fierbinte, hai sa mai topim din gerul de afara ;)
    Numai bine, cu soare!

    1. A! m-ai prins :lol:
      ai văzut unde eram, da? şi ce am topit… era mult soare, merci ;)
      doar numai bine înapoi, desenez acuma un soareee… tocmai ascuţeam creionul meu preferat

  9. Oiii, acum am vazut ca e ziua lui Hear Myself (si inca cum! Cu ecouuuuu :D ).

    O chinezarie si din partea mea + ora25 (va aparea si ea pe firmament cat de curand!):

  10. Stimatele mele, va doresc o noapte geroasa si sticloasa si manoasa! Geroasa si sticloasa afara, evident! Manoasa, inlauntru!

    Respectele mele.

    1. Mariooo
      fă-mi un rezumat că rdsu’ ăsta „nu duce” tuburi şi-l văd abia mîine
      unde-ai hălăduit? iar vii după culcarea Lanternativei? o să interpreteze că-l ştiu suspicios :lol:

      1. Păi ciudat că eu îl vad la tine aici. Hm.
        Am asistat de pe margine, un obicei prost de-al meu. Oricum-s foarte ocupat cu nişte căutări.
        Aşa că…..noapte frumoasă.

        1. noapte bună şi ţie şi eu căutam cînd mi-a picat conexiunea
          tocmai am găsit :lol:
          n-ai obiceiuri proaste, nu mai zi aşa…
          uite, îţi mulţumesc frumos, „h.la rever şi ceaţa-n revorver” mi-au purtat noroc :lol:
          o să „le port” şi azi
          noapte frumoasă ţie

  11. acum am citit si commenturile ce m-ati mai barfit ieri seara! :)multumesc pt urari dar nu aveam de gand sa fac atata caz de ziua mea.. era asa, o chestie.. m-am gandit ca o sa te bucuri daca iti spun ca te vizitez chiar de ziua mea :) atat. acum ma simt cam prost ca a aflat toata lumea :(

    1. draga mea dragă… ca să zic aşa, că-i Ora p-aici şi ea mă pune pe bigudiuri :lol:
      1.- pupici nenumăraţi şi biţaţi ţie
      2.- m-am bucurat de nu am vorbe… încă o tură de pupici ţie
      3.- să nu te simţi decît bine, eu ştiu că noi toţi ne-am bucurat împreună
      4.- care toată lumea? au fost doar ai noştri ;)
      5.- de cînd ne pasă nouă de „lume”?
      pppppppppuuuuuuuuuuuuppppppppiiiiiiiiiiiiiiiiiccccccccccciiiiiiiiiiiiiiii :lol:

  12. dedicatia coristilor se afla la nr.12. eu am venit sa receptionez pupicul. multumesc! o sa-l dau mai departe! :)

    1. Mario, da… da… cu tine-n vişin ;)
      de dimineaţă mă tot învîrt la tine să zic ceva dar nu puteam că nu se făcea să zic eu prima, am maneră :lol:
      acuma pot zice: m-ai lăsat cu gura beee
      mie cine mi-o face aşa dar vreodatăăă?
      ştiu, nime’ da’ io pot şi visa, ce-am?

  13. mersi mult cella ca te-ai gandit sa ma lasi sa fiu prima care sa comenteze textul lui mario, din pacate n-a fost sa fie.. si nici macar nu l-am vazut in varianta initiala :( asta e, nu am fost suficient de rapida

    1. Hearmyself- nu am crescut eu la pension da’ mama săraca aşa m-a învăţat
      era atît de delicat textul şi tot că mi s-a părut de-a dreptul … ă … să zic ceva
      minunat mi s-a părut
      eu, aş fi închis comentariile, aşa aş fi făcut…
      mmm… vezi, nu trebuie să mai zici că a fost rău că ai zis că e ziua ta…
      un gest, chiar şi aparent de la „necunoscuţi”, me-mi „cade” pe suflet…
      mda… aşa-s eu… mie oricum mi-ai făcut mare bucurie
      nu mai vreau emoticon trist plzzz

      1. tot respectul mamei tale ;) sincer, mi-a umbrit bucuria ca era deja modificat cand am aparut eu in zona.. mi-as fi dorit sa fiu prima care sa il vada sau macar care sa il comenteze.. dar din pacate.. la urma urmei e un detaliu, dar eu pun pret pe detalii.. ma bucur ca poti sa intelegi si ca ai spus-o inaintea mea..

        1. dacă nu aş fi înţeles noi două nu am fi fost „compatibile” ;) şi suntem
          e vina mea, cred, trebuia să-ţi dau un semn
          ăsta-i virtualul… şi fusul orar
          şi… eu mă cred mama detaliilor ;)

          1. come on, vina ta? pe ce sa ma fi anuntat? poate doar prin telepatie. asta e, nu toata lumea a avut o mama care sa-i invete ca nu-i frumos sa te bagi peste cadourile pentru altii :D lol. acum ma comport ca un copil bosumflat but i don’t care

  14. si come on, ai primit si tu o dedicatie, ba chiar mai multe, pe blogul mirelei, imi amintesc foarte bine ;)

    1. ştii? nouă ne place să dăruim … ce? costă să ai un gînd? să faci un gest?
      mai ştiu pe cineva în club
      e ocupat la Ora acuma da’ apare el ;)
      e din Clubul Capoatelor :lol:

    1. păi, DA!
      nu vreau să-l laud în lipsă, că n-am nici un interes ;) dar Lanternativa e raritate
      eu l-am pus deja în insectar :lol:
      să vezi ce mi-am „furat”-o cu asta

Lasă un comentariu