VIS…

SIMPLĂ

CELLA-vise...

Am visat că s-a îndrăgostit de mine

cineva – şi am vibrat

când s-a uitat adînc şi lung la mine

– şi nu era adevărat.

Când m-am terezit, mai simţeam pe obraz

arsura acelor priviri,

Dar în oglindă-am văzut pe obraz

două dîre de lacrimi subţiri.

– Nina Cassian-

Trezită în ninsori din mineletine mototolesc în pumnul strîns, inconştient(?), în somn recipisa… am ajuns? suntem bine?… e mîine?…

Unde m-am trezit(?!) e LACRIME… aud voci? unde-i mine? unde-i tine?

Acolooo… Aiciii… Înnn Nétiiimiiineee

Ecouuu… alaltăieriii…

E! mîineee…


I am the Sky, Nothing can touch me!(CELLA’s M.)

Vermeer-The Astronomerorizonturi

18 gânduri despre “VIS…

    1. Flavius, iarna renunţ la „adevăruri”; am o înţelegere mai veche cu ea: eu mint, ea-mi topeşte zăpezile
      uneori, chiar reuşesc să-mi fie bine, toate-s bune… visez, uneori…

    1. Belle,
      noaptea-i noapte :lol:
      cu ziua mă descurc mai greu
      trece şi e tot mai mică aşa încît o să fie tot mai frumoasă… noaptea mea ;)

  1. Calorifere fierbinti, 0 grade si lapovita de doi lei.
    Dar in suflet, soare si senin!
    O zi frumoasa si ceai de …ce vrei tu, bun sa fie! Alege si putem sa-l bem impreuna. :P

    1. MIIIIII…
      nu aleg ce(ai) :lol:
      dă-mi tu o ceaşcă plină de suflet cald, atît! îmi ţine de toată lapoviţa şi ninsoarea :lol:

      1. Ti-am adus inca de la amiaza, in schimb pe tine te-am pus absenta, dar am convingerea ca esti motivata. ;)
        De maine, gata cu lapovitzeala. SOAREEEEE!

        1. Mi,
          of, of, of…
          abia ce m-am adunat de pe drumuri
          uite, pentru azi mă revanşez fix la miezul nopţii :lol:
          PROMIT!!!
          m-ai făcut să mă simt „vinovată” ;) aşa încît mi-am schimbat modificarea şi în loc de… o să fie de…
          oricum îi promisesem deja lui Mario că începem mai devreme Luna Cadourilor :lol:
          pot eu rezista… vouă? nu!, normal :lol:

  2. Dă un link să pot „şuti” vitralii, dacă tot te lauzi! Îţi place dedicaţia? Sau nici nu mai vezi…E un SIBERIAN acolo, ascultă-l!
    E exceptional, mai ales combinaţia cu imagini. Hai!

    1. :lol: :-P :lol:
      ba bine că n-am văzut, da’ tac chitic ;)
      mi frică de tine, îmi ţin siberia în vis şi la miezul nopţii o sărut, la lună, aşa cum tot fac de ani şi ani :lol:
      nu dau nici un link, na! :-P
      mi leneeeeeee

        1. măăă… am glumit :lol:
          stai să caut, termin cu ce am de făcut pentru ora h şi apoi caut
          habar n-ai ce haos îi în folderele mele ohhhhhhhh

Lasă un răspuns

