cicatricele* ne amintesc prin ce am trecut nu dictează încotro… mergem (?)

Am fost niciunde
m-am întors nicăieri
ce-i o singurătate
între înstrăninări?

♣/♥

 

Secret Garden – ”Adagio”
adagio

_____

* cicatrici nu-s d-aici(cella cu pitici:()

27 de gânduri despre “cicatricele* ne amintesc prin ce am trecut nu dictează încotro… mergem (?)

  1. cicatricelle-s ca citricele…
    te-nţeapă, ca să se prindă(gustul)
    şi supurează, când se desprind(pătează)
    da’ n-aş renunţa la gustu’ lor nici în ruptul portocalei, nici în cel al lămâii, nici în cel al mandarinelor!!
    aşadar, mai şi dicteu automat, dar…rrrrarrrr

  2. In ziua cand va amuti haul,
    cand pestera va fi surda
    si muntele umil,
    nu voi mai trece pe aici.

  3. Si ma mai gandeam la cicatricele durerilor pe care nu le-ai avut (mai spuneai tu de greselile nefacute) da’ n-am gasit ilustrare

    1. nu erai la spam că spamul meu e băiat fain ;)
      erai în aşteptare pe motiv de linkuri dar asta-i valabil general că nu le aprob oricui :)

      p.s.- ţi-ai luat premiul de la copilaşi?

  4. mulţam Teo,la fel vă doresc
    fotografia-i cu o rochie albastră din care-n destrămare a rămas doar un fir (se vede la click:) ) a cărei sentimente faţă de-un ţurţure de gheaţă s-au iernit

Lasă un comentariu