joc absurd

Mitch Dobrowner

Mereu m-am suspectat de suferinţă. eram, pe cînd nu ştiam ce-i boala, un soi de fiinţă. creşteam, înfloream, rodeam- adică dădeam roade bă- purtam discuţii interminabile cu cerul pe care întîmplător îl mai şi priveam.

… apoi…

viaţa, de după, venită brusc printr-un altoi, de alţii- de voi- de griji- de nevoi- de frici- de ‘în rîndul lumii’- de furtuni- de începuturi în terminale neconstruite (abandonate- furate- minţite- greşite)

– şi –

(conjuncţiile copulative, simple îţi pot schimba caracterul)

am alunecat

m-am îndrăgostit şi-am dat din păcat în păcat (păcat de el- păcat de mine … oricum- bine!)

a venit apa şi m-a luat

-uite!, mi-am zis, este mîine

şi am continuat cu îndrăgosteala de-oricine

azi sunt aceiaşi îndrăgostită despre care-am aflat rostogolesc acelaşi sentiment ucigaş

am să fiu un cadavru interesa(n)t: îndrăgostita de autopsierul care m-a mîngîiat

♣/♥

 

inspirată de Muriel Rukeyser şi a sa The Universe is made of Stories, not of atoms

25 de gânduri despre “joc absurd

  1. Oribil. Dovada ca nu a fost nici macar o singura data indragostit/a. E un el? E o ea? o singura data de te-ai indragostit cu adevarat, ai cazut, cum bine zic englezii, dar daca nu te-ai ridicat decat ca sa cazi din nou, si din nou, si din nou, asta nu mai are nimic de-a face cu inteligenta, iar cu iubirea nici pe departe macar, ci doar cu prostia! Vorba aia, mama prostilor e mereu gravida, din nou, si din nou, si din nou….numai prostia e infinita, vorba lu’ Einstein:)))

  2. Is infinit de seaca, asa ca…iata-l pe el:

    When I fall in love it will be forever
    Or I’ll never fall in love
    In a restless world like this is

        1. :)orice el El e bineprimit asemenea oricărei Ea şi totul se topeşte, blînd, în trecutul viitor de culori, sunete, gînd prietentesc, urări de bun venit- e doar începutul aceluiaşi sfîrşit repetat infinit

            1. s-a întîmplat ceva ciudat cu mine, cea care nu-şi permite alunecări în trecut, citind despre scrisorile voastre parfumate
              (mi-)am recitit cîteva teancuri azi …
              mă simt obligată să mă reevaluez
              ce trecut viitor am (avut)
              chiar sunt o femeie cu viitor trecut :) (fac glume, de mine, parafrazînd ‘îmi plac bărbaţii cu viitor şi femeile…’ )
              mulţumesc pentru amintirile la care ‘m-ai obligat’ :)))

  3. Decât să citeşti ceva din trecut, mai bine scrie ceva nou…Uneori e reconfortant… Din trecut să extragi doar lucrurile din care ai avut ce învăţa, amintirile frumoase, oamenii dragi – chiar dacă i-ai pierdut, pomeneşte-i în minunăţiile pe care le-ai trăit alături de ei -, lecturile bune, păcatele transformă-le în virtuţi prin aceea că le recunoşti, le repari, nu le repeţi…ştii: cine nu a păcătuit să ridice piatra…Nu fi severă cu tine mai mult decât e cazul… Să fii sănătoasă! :)

    1. ” Ce este adevărat nu mă interesează câtuşi de puţin, nici chiar ce este real; nu mă interesează decât ceea ce îmi imaginez eu că este, ceea ce am înăbuşit zi de zi ca să pot să trăiesc.” Henry Miller- Tropicul Capricornului

Lasă un răspuns

