bănuitoare şi distantă ninsoarea nu-i decît pretext(ul) fierbinţelii

Nici n-ai să apuci să vezi cuvintele atunci cînd se va opri liniştea. sparte în linii şi puncte alcătuirile se vor recompune singure şi ajutorul pe care pînă la mine aveai siguranţa că-l ai îţi va opri mîna la jumătatea drumului. bucuriile au o viaţă tristă cu mine. îndepărtează credinţa că ai fi eu al altei dimensiuni. prea mult te-am numit

Îngere

♣/♥

Vezi-mă atât de bine ca şi cum mi-ai auzi
Sufletul care te strigă în a sufletelor limbă
Când pe zarea străbătută de adevăratu-i chip
Aripile tale sfinte sunt acelea care-l plimbă.

Vezi-mă cu ochiul lui ce din ochii tăi se-adună
Şi din ochii roatei tale născocite să îl poarte
Şi ai roatelor de peste roate-n care şade
Duhul lumii vii şi-al celei moarte.

(Ileana Mălăncioiu- Urci încet purtat de roată)

20 de gânduri despre “bănuitoare şi distantă ninsoarea nu-i decît pretext(ul) fierbinţelii

  1. Cândva iubeam zăpada, azi ador florile astea de liliac alb şi primăvară-aş vrea să cam tot fie.
    Şi fierbinţeală-mi pare doar febra. Nu, fără zăpadă…Am zis.

    1. :) e Boule de Neige, Mirela, Îngerul păzitor al Snejinkuţului
      nici poveste de iarnă, aia-i altă poVeste
      zăpada-i caldă tare şi-i punem băţ şi zahăr vanilat … hap- hap:)
      snejinka

      mi-a adus Bogdan, miercuri, de la Paris un volum al lui Ronsard şi-am să-mi închipui că stau cuibărită acolo pe malul Senei recitînd împreună cu anticarul care mi-a nins salutări pe contracoperta absolut minunată

      1. Snejinkuţul de el drag. Perspectiva aduce cu liliacul, pare un ciorchine. Superbă floare, fain porte-bonheur are frumosul de el ! :P
        Fulgii chiar au gust vanilat, eu mănânc în fiecare iarnă o grămadă. ;)
        Cuibăreşte-te pe melul Senei cu Ronsard, te invidiez, că eu gospodăresc şi mă tâmpesc la greu…c’est la vie!

  2. Ce s-a întâmplat cu postarea anterioară? Încerc să ghicesc din trei încercări:
    1. Te-a supărat pictorul Adrian Borda şi l-ai scos de la inima ta.
    2. Te-a supărat Scai că e un trădător şi s-a dus să facă nani fără să treacă pe la tine ca să-ţi spună: ,,pa, pa!”
    3. Te-ai supărat pe tine însăţi şi drept represalii ai făcut să dispară un poem minunat despre care spui bineînţeles că nu e poem şi că este aşa… o… ceva, o chestie.
    4. Combinări de două luate câte trei din cele trei încercări
    . Toate trei!
    Cellaaa! Sărut mâna!

    1. e specială, Gabi, şi este … încă… în viaţă
      mă gîndeam chiar acum, ‘fără legătură’ cine mai pomeneşte măcar aşa… de Ludovic Spiess…

Lasă un comentariu