revizuieşte blogrollu’ şi… TACI: ia o carte :p

Ştiţi ceva… bleah… nici tanda şi nici măcar manda nu citeşte şi … ghici ce ? nimănuiA nu-i pasă

de ce scrii tu, de ce vrei tu, de ce … ala-bala … lămîia, că portocala-i searbădă

mi-am updatat ori cum puii mei îi zice, mi-am actualizat mozilla, mi-am revăzut trecutul şi mi-am rîs în nas, hapciu pardon, de prezent.

A… LELUIA…

unu’ care-i mai deştept decît mine, tot io da’ în varianta yang, zice că : uită-te-n lista ze… ce ai ?

şterg ! :

– aia-i mai deşteaptă

– ăla-i mai frumos

– ăia se amuşină deci se merită – fleoşc !

– p-ăla l-am citat

-p-aia am crezut-o

– p-ăia i-am meritat că i-am făcut să mă fakĂ

ce vreţi, mă ?

– linkuri

– pinkuri

– vai şi-amaruri ?

fiecare-l/o foloseşte pe fiecare

ce-i asta … COMUNICARE … foaie verde…

uite ce-i… CARTE, uneori,

foaie verde, cel mai adesea, de nimic…

ADDENDA:

nu citiţi nimic din ce s-a scris despre cartea asta

şi

mai ales interviurile autorului să nu le citiţi

CITIŢI CARTEA şi-apoi să-mi ziceţiMIE  ;)

31 de gânduri despre “revizuieşte blogrollu’ şi… TACI: ia o carte :p

    1. întrebi ori vrei laudatio :p
      zi, că ştiu ŞI…

      mă exemează că te ‘expui’ la ‘dame’
      n-ai de ce: CARTEA-i faină da’ nu ajunge la TOŢI
      cred că ştii de ce şi-i mare PĂCAT ;)

  1. Daca scrii doar ca sa se citeasca de altii (mai multi, asa), era de asteptat sa se ajunga aici, la dezamagire adica. Pe mine nu ma citeste mai nimeni, dar blogrollu’ este acolo, caci eu ii mai citesc uneori, cand cred ca merita atentia, asa cum te citesc si pe tine, fara vreo pretentie de …link-exchange :)

  2. CELLA, lumea nu mai citeste nici macar un articol din ziar sau revista.E valabil si pentru bloguri.
    Cititori ca tine sunt putini, tot mai putini.
    Sper ca scriitorul recomandat de tine sa aiba succes si cat mai multi cititori!

    1. ŞTIU !
      Gabi :( şi ştii de ce ?, pt.că eu sunt CITITOARE
      ŞTEFAN CARAMAN este un MARE pe care, din -diverse- păcate, cei mulţi nu-l ştiu
      n-am cum ‘îndrepta’ asta

  3. Aoliou, muică, ce furie devastatoare, Cellissima, mă sperii! Hai că mai sunt câţiva care citesc. Fii înţelegătoare cu restul, cei mai mulţi nu au timp, ei scriu!
    În altă ordine de idei, de ce nu încerci browser-ul Google Chrome în loc de Mozilla, e mai uşor şi nu cere una-două update, neoferindu-ţi prilejul să-ţi râzi în nas (na, că trăii să o citesc şi p-asta!)
    Sărut mâna!
    PS Eu nu vreau nimic, cel mult o bruftuluială!

    1. eşti un bestial care se plimbă nesupravegheat şi bestiile habar n-au pe cine vînd şi cumpără :)

      aş vrea da’ parcă pot şti… impulsivă cum îs … parcă pot şti ?

      1. băi io x băi caraman că dacă vin io mă faceți cetățean de ho(rr)oare și vă halesc la cîtă mazăre-am păstăit
        vi mai moale cu ștefan, zic :D

    1. :) le-am ‘transmis’,mulţumesc şi le retransmit vouă şi Serafinei
      Ştefan Caraman zice tare fain : ‘Viaţa e în altă parte’ ;)

    1. bun revenit !
      Între noi sunt zăpezi şi nisipuri.
      Mâine, poate pustiuri, oceane.

      Niciodată uitarea.
      – Anghel Dumbrăveanu – ;)

Lasă un comentariu