capăt de(şi) nod

Silence by Ilgnur Avdan

*

Bun, dar cu noi cum rămîne ?

Ei au fost mari, tragici, sfinţi…

Ei au mîncat pîine,

parinţilor noştri le-au fost părinţi.

Dar noi, dar cu noi ?…

Lor le-a fost frig, au pătimit,

au mers prin zăpadă, prin noroi,

au murit şi s-au nemurit.

Noi trăim, cu noi cum rămîne ?

S-a hotărît ceva ?
S-a hotărît ?

Cînd anume şi ce anume ?

Suntem, dar ne este urît !

n-am ce-ţi răspunde, Nichita, am încercat cît de tare m-am priceput

şi nu m-au lăsat, şi nu m-au vrut. am sfîrşit şi drumul mi-a fost

pare că toatele-s doar  trecut şi mi-au amorţit călcîiele-n

pămîntul din care iarbă încă nu mi-am crescut

nu(-i) plîng

îi iubesc, şi ei nici nu ştiu, atît de mult. ei rîd netrăind.

împrumută-mi aripele să înţeleg cum se face

şi să mă desprind. aşteaptă-mă ! ning ?

planetei albastre care ştie: frig!

7 gânduri despre “capăt de(şi) nod

  1. Dupa ce mi-au furat tiganii scara telescopica de aluminiu din curte, in prezenta a cativa caini, am revenit la o scara identica celei din exemplificarea prezentei postari.
    Cu noi cum ramane?
    E simplu: cand nu pazim ciresele, pazim scara…

    1. ştiind că nimic nu-i sigur am o deplină siguranţă urcînd, păzită cum mă ştiu
      nu ţiu minte să mi se fi furat ceva vreodată iar cireşele, cum ştii, le-am împărţit că-i sădit de tata cireşul şi n-am putea mînca niciodată nedăruind

  2. …tata ar fi trait daca inima, sau Dumnezeu, sau el ar fi…putut. Ca de vrut, sigur a vrut. Avea multe si bune de facut. Dar uite ca verile mele, care atunci ramasesera seci, s-au imbogatit…
    S-au imbogatit tot in IUNIE, asa ca Dumnezeu e acolo. Doamne ajuta! :)
    Nichita, Nichita!…

Lasă un comentariu