‘TREBUIA să poarte un nume’ (?=?)

Am o dilemă şi-s neconformă cu ea

x \rightarrow \infty

Pedeapsa mea în viaţă, aşa ‘se spune’ ???, poartă nume de fată. ‘la tăţi ni greu’ ( îmi toacă existenţa ‘citapediul’ meu). cu dilema nu se descurcă, oricine, aşa cum îmi reuşeşte mie încîlceala. mereu. ce (mă) fac?, retoric, că la pietre, văd, nu mă întorc nici de ciudă şi nici nu tac. execut fente pe care le-am exersat îndelung şi sfîrşesc în fandări periculoase că nici cu alter ego nu te poţi lua la trîntă cînd şi cum vrea muşchiul, flasc, tău.

N-am cum ‘să mă schimb’, rata e mult prea ‘jos’, nu am cum ‘face frumos’, risc cel mai adesea să ciobesc universul dintr-un pahar doar că mi se năzare mie hidos. îmi propun: taci- taci- taci!!!. şi ecoul al naibii, scuzaţi, îmi întoarce urechea pe dos: bla- bla- bla.

Minimalizează, dragă, te afunzi!

Eh, cînd dilema mă depăşeşte numeric, calitativ, cantitativ(mulllttt mai des)

îmi iau aripele din cui şi-o tulesc. tuleiele-s obiectiv minimal, da?, şi abia toamna le întîlnesc.

sunt tot pe drum. eu plec, mereu, da’ ghici ce? toată vremea ajung (undeva?)

dilema rămîne constantă : de ce-am ajuns dac-am plecat? :D

offf

3 gânduri despre “‘TREBUIA să poarte un nume’ (?=?)

Lasă un răspuns

