simbolul-model. cui

Am așteptat pînă cînd a revenit pe mal.
Am așteptat mult pînă cînd a revenit la mal.
N-am știut niciodată cît am așteptat pînă cînd a revenit la mal.

M-a întrebat: Am fost sau n-am fost punct?
Ai fost, i-am zis.
Mi-a spus: Să știi că doar pentru tine am fost punct, pentru mine am rămas mai departe om.

POEMIX

am stins o ţigară, a stins o ţigară

cum cine? bărbatul încălţat cu o pereche de peşti

Le-a spus peștilor: Mersi, băieți.
I-am auzit pe pești răspunzîndu-i: Oricînd, bătrîne.”

mare mulţumesc MUZEI:)

şi Sankt Petersburgului

iar … ?

5 gânduri despre “simbolul-model. cui

    1. cînd am primit fotografia aceea n-am ştiut ce să fac cu ea… mă ‘bîntuie’, mă gîndesc să mă întorc
      regret că mi-am setat blogul să nu primească multe comentarii

Lasă un comentariu