da, chiar aşa, cine să fi pus cătuşe florilor

Iată, mi-am zis, o bună rezolvare a întrebărilor la care nu aştept răspuns

Eu sunt aia care a anulat ?

Vorba lu’ Gerula(- plîngi, mă…? – nu!)

8 gânduri despre “da, chiar aşa, cine să fi pus cătuşe florilor

  1. Cella;

    Nu sant sigura cine a pus catuse florilor, desi cuvintele acestea potrivite mi se par cunoscute.

    Revin, ca sa dezleg sarada de seherezada.

    1. nu există răspunsuri definitive la întrebări
      rostul acestei ‘categorii’ de ‘jurnal’ e, doar, să atragă atenţia … dacă se (mai)poate …
      ‘montajul’ meu e, poate, stîngaci dar am pus în el … peste 20 de ani trăiţi ;)
      stricto sensu au pus cătuşe florilor este un spectacol de teatru, printre primele neconvenţionale într-o românie ‘flămîndă de’…, iar regizorul lui un om special, mie,
      uite ce ‘frumos’ e :)
      http://www.artactmagazine.ro/interviu_cu_alexander_hausvater.html
      oricum, titlul spectacolului e doar 2% din ce spun în însemnarea asta
      mă joc puţin cu simbolurile, îmi place mult joaca :)

Lasă un răspuns

