eram aşteptare

Dar… mi-am trecut îngăduind

nădăjduind (doar)  fiind

anoTimpurile mele, oricui…

trece, rămîne, preţ de un gînd

acelora care îmi vorbesc … tăcînd …

preţuire, mereu, oricuiului oricînd

apoi am iubit DIMINEAŢA şi fărîma de timp cînd nu ştiam dacă trezirea este

somn amînat ori

doar aceea e acasa deplină atunci cînd nu ştii

şi  doar neştiinţa îţi e, într-un fel, stare de bine pentru toate cîte, iar şi mereu, vor veni

poate

anotimpurile clipei care

avînd doar prezent nu pot înşela

anotimpurile cînd poate am fost fără să fiu ceva

anotimpurile pe care mi le-am topit

creuzetelor dîndu-mă-n orice fără să fi, încă, ostenit

este o însemnare din 2009 şi mă şi mir cum de şi cît de naivă…

14 gânduri despre “eram aşteptare

  1. Eu abia azi am vazut intr-o revista flori cu leduri fotovoltaice; un tarus ce lumineaza l-am cumparat anul trecut cu 5 lei; inca lumineaza.
    PS. „Daca de asteptare nu ostenesti nicicand…” e ceva de bine

    1. moriştile sunt special pentru căţei :)))
      iar lămpile de grădină pentru a supraveghea ariciul

      p.s.- aia cu aşteptatul era… mi-a trecut!

  2. Draga mea draga, iti multumesc mult pentru tot.Iarta-ma ca n-am trecut pe la tine, sa-mi iau florile.Iti pot spune cu siguranta ca ti-am multumit in felul meu, stii, tu, am recitit in fiecare seara putin gdi ” Sarinagara” si m-am gandit la tine. Ei ? …
    Si mai fac chestii d-astera, de exemplu, i-am oferit mamei flori de ziua mea, drept multumire ca m-a nascut acum 6o de ani ( ea avand 85 , ha,ha,ha(.Te imbratisez din toata imima.

    1. anul acesta mi s-a întîmplat ceva inedit pentru mine care cred, sincer, că nu am merite în naşterea mea ;)
      bine că mi-a trecut şi, avînd experienţa aceasta nu voi mai ‘cădea în păcat’, fiind ‘genul’ care învaţă din ce i se întîmplă am să-mi păstrez doar ce-i important: eu mie-mi(deşi ‘sună’ cumva egoist, nu-i :( )
      noi să fim sănătoase :)
      ce n-aş da să-i pot şi eu dărui toate florile mamei…
      şi eu te îmbrăţişez tare, tare
      buna, draga mea

    1. am găsit însemnarea asta printre ciornele anului 2009
      m-am mirat cît de mult credeam în virtuali
      fac un soi de ‘curăţenie generală’
      plouă mult şi… inutil
      la fel cu nostalgia mea: caducă şi inutilă

Lasă un comentariu