pompeii(ul) degeaba

Întroienirea ta, iarna-i un animal ciudat. Noi doi le-am văzut pe toate şi ştim că asta nu se iartă niciodat’.

Păşeşte atent, Întroienirea ta, cînd mă porţi pe braţe ca pe un trofeu fără viaţă, în iernile tale dintre anoTimpuri, m-am înserat devreme şi-ţi pot ninge MEREU

şi asta nu se iartă NICIODAT’

precum recăderea iară şi iară

în acelaşi păcat

noi? am fost în Pompeii

şşş

ŞI asta nu, nu se iartă



“Aşa se întâmplă logic, plecăm şi sosim undeva. Plecăm pentru o clipă, pentru un ceas, pentru o viaţă, poate nu trebuia să plecăm, dar problema nu-i asta, ci faptul că sosim undeva, totdeauna sosim undeva, poate nu sosim la timp, nu sosim unde trebuie, nu sosim unde-am vrut dar sosim undeva şi câtă vreme sosim undeva totul e logic chiar dacă logica şi fericirea sunt lucruri total diferite, totuşi am plecat şi am sosit undeva, am greşit drumul, dar am sosit undeva, dar când nu mai sosim nicăieri totul devine ilogic.

Spre ce ne ducem dacă nu sosim nicăieri ?“

– O.Paler –

caldarîmul pompeiiului nostru mereu prin

plecînd

cenuşile paşilor nicăierilor spre niciunde. cum să-ţi recunosc, în cenuşă, urma întroienită cînd peste ea e atîta dor de atunciul uitat şi de nu am unde prin

sosind


atît am păstrat despre noi… trecîn(zi)d

celor care cred în întîlniri ale sufletelor în nu se ştie unde nu le putem (noi) spune că toate-s doar iluzia unei ( … )

mirabilă, poate, destrămare doar cînd peste pompeii vin- pleacă-vin trecătoarele cenuşi(I ape)

fotografii ale (unor) frescelor din Vila Fresco- Pompeii

mai 2009



2 gânduri despre “pompeii(ul) degeaba

Lasă un răspuns

