:(

Ce poate face o mamă disperată pentru copii ei atunci când viaţa le este ameninţată, atunci când diagnosticul

medical nu le dă nici o şansă şi le condamnă la o moarte lentă dar sigură ? Ar ţipa sau ar şopti la urechea tuturor celor care o pot auzi, ar cerşi, s-ar umili, ar îndrăzni să bată la orice uşă

în speranţa că ea se va deschide şi vă spun sigur că niciodata nu va obosi şi că speranţa nu o va părîsi.



O mamă își strigă disperarea: s-o ajutăm!”

(daţi click, nu ‘vă obligă’ la nimic)

citiţi, măcar, ori nu…

ştiu că ASEMENEA linkuri nu (vă)CRESC în zelist :(

iertaţi-mă… că ‘VĂD’ şi… iertaţi-mă că, încă, exist

ştiu că adevărul(meu) e cinic, eu ?… patetica spre şi dinspre nimic, neştiind să vă ‘ învîrt în vorbe’ , prea mică pentru a cere, a spera, a… un pic

picul nu există şi oamenii nu-s… au plecat să se reinventeze

undeva

din nimic

preiau şi atît. nu-s decît o neputincioasă care mai simte ceva ce nici măcar nu are nume. neinventatul cuvînt pentru nestarea trăită (?) de specia care nu mai trăieşte. doar există, şi-atît ! :(

:

în acest scop am deschis la BCR Sucursala Brăila, urmatoarele conturi, titular de cont Zaharia Gina Daniela :

RO 62 RNCB 0048085555310002 pentru euro,
RO 35 RNCB 0048085555310003 pentru USD si
RO 89 RNCB 0048085555310001 pentru RON.

Speranţa noastră sunteţi dumneavoastră toţi cei care vreţi şi puteţi să ajutaţi, vă rog din suflet nu ne lăsaţi pradă disperării, ajutaţi-ne.

Dumnezeu să vă binecuvânteze şi vă doresc tot binele din lume.

Vă mulţumim din tot sufletul.

Zaharia Gina Daniela – str. Plutinei nr. 29 Brăila Jud. Brăila cod. 810527 telefon : 0763664224

Pentru cei ce doresc să doneze, o pot face în conturile deschise la BCR Sucursala Brăila, titular de cont Zaharia Gina Daniela :

RO 62 RNCB 0048085555310002 pentru euro,
RO 35 RNCB 0048085555310003 pentru USD si
RO 89 RNCB 0048085555310001 pentru RON.

Zaharia Gina Daniela – str. Plutinei nr. 29 Braila Jud. Braila cod. 810527 telefon : 0763664224″

FIECARE  CU SUFLETUL LUI

Nea Costache, crede-mă că îţi împărtăşesc gîndul şi nu mi-am schimbat nicio fărîmă din adîncimea firii

DAR

cu … bip-bip… îţi spun:

în virtual contează ‘altele’, noi ne-am cam ‘dus’…

nu am să ridic, niciodată, PIATRA… doar constat

NU ‘JUDEC’ !

sunt nimic


17 gânduri despre “:(

  1. Multumesc Cella! Eu poate-s naiv dar nu cred ca vremea si vremurile, au alterat in noi toti omenia si compasiunea, generozitatea si iubirea aproapelui nostru iar Dumnezeu ii masoara fiecaruia dupa faptele si sufletul sau. Ai ramas aceeasi prietena devotata! Multumesc inca odata! O seara minunata!

    1. să nu-mi mullţumeşti niciodată, Om bun,
      sunt doar aceiaşi deznădăjduit de neputincioasă dintotdeauna :(
      cea mai naivă dintre toate naivele lumilor
      probabil că-i bine, în lume, şi sunt oricum ‘pe cale de dispariţie’. nepoţii matale, poate, mă vor ‘vizita’ la muzeul cu ciudăţenii din virtual
      cîndva…

  2. CELLA, chiar acum preiau acest anunt umanitar.Macar asa sa ajut si eu,Poate ca se vor gasi cativa oameni care sa ajute si cu bani.
    iti inteleg amaraciunea, mahnirea, dezamagirea…
    Sunt :(

    1. tu, care ştii prea bine cum ‘alergam’ să te rog, înţelegi cît de mare-i prăpastia între mine – azi– şi speranţă…

      1. Imi amintesc, CELLA.Imi amintesc de Isabellelorelai si de povesstile triste, unele cu final fericit (prea putine, insa).
        Poate ca si ea a a simtit la fel ca tine si a ales alta cale sa-i ajute pe cei in suferinta. :(

      1. CELLA, cred ca e asa cum spui, chiar daca in virtual nu toti sunt anonimi.
        Am avut si eu parte de experiente neplacute, dezamagiri.
        Sa auzim de bine!

  3. MULTUMESC, din tot sufletul va multumesc, pentru toata speranta pe care ati sadit-o in inimile noastre.

  4. Ganduri de Valentine’s Day
    Daca as putea fi ceva in lumea asta, as vrea sa fiu o lacrima, pentru ca m-as naste in ochii tai as trai pe obrajii tai si as muri pe buzele tale…
    Dedic aceste randuri tuturor celor ce se iubesc.

Lasă un comentariu