REZUMAT, asumat- faptul divers: cu eternitatea e greu

Gustavo Dore

Cînd toate-s la locul lor, frumos şi curat terminate, pe oameni îi (mai) munceşte doar o grijă.

etern fundamentat fundamentala:

ce ‘se alege de ei’… în eternitate ?

– am salvat doi copaci de la moarte, am scris la editura pitpalac o CArte, am prăsit şapte vaci care dau la căminele de bătrîni lapte, am votat şase prezidenţi care au făcut tuturor dreptate

– ba eu, ba eu, ba eu

– am făcut ‘rîndul lumii’ salvînd de la oprobiul public o fată bătrînă, am trecut strada o măicuţă cu brîul de lînă, am zidit o casă, ba un cartier, am copăcit o livadă, ba un bananier, am crescut mulţi copchii, ba i-am educat, am dat prioritate la o salvare în trafic, pe unul rău chiar l-am denunţat

– ba eu, ba eu, ba eu

peste ‘planeta albastră’ e o pîclă groasă. din sateliţii naturali se cerne o eternitate plicticoasă.

îngerii tembelizaţi spiralează-n derute: oamenii noştri, oare, nu se mai văd nu se mai aud de atîtea volute ?

– al tău cum e ? se simte bine ?

– nu mă întreba, îngerul lu’ fi-su i-a tras o scaltoacă şi dă vina pe mine

– al meu mă pomeneşte de bine, la piaţă, la notar şi la popă… cînd mai vine.

pe pămîntul parcă uitat e derută generală, Doamne, toţi vor să prindă  promoţii trei în unul spre tine da’ nimeni nu vrea să trăiască comme on dire : nemurirea Ta da‘( dacă se poate ‘că am făcut şi am dres’) cu viaţa mea.

La Moulin  Rouge, birjar… e plictiseală mare-n viaţa veşnică, Doamne

da’, atenţie cum conduceţi, speraţi- că dă bine- şi daţi, în puii mei prioritate de stînga mai mult

vineeeeeee

p.s. -S.M.S 848 !!!

:

– colega, îngere- degrade, pasează-mi cutia aia cu praf de iubire

împrumut

– vezi ce faci că-i în lizing şi am de dat rata, mîine

– condica cu rătăciţi idealişti e la tine ?

– ba, la ghişeul cu suflete naive, da-i închis pentru pauza de masă

– ţine-mi rînd

– bine

10 gânduri despre “REZUMAT, asumat- faptul divers: cu eternitatea e greu

  1. „ce ‘se alege de ei’… în eternitate ?”
    Uneori imi pun si eu aceasta intrebare, de ce sa nu recunosc.Iar raspunsul meu e ca, intro oarecare masura, las ceva frumos in urma mea.Copiii mei si locul meu cu verdeata, povesti si multe picturi.
    Asa-i ca nu sufar dee modestie?

  2. E randul prioritatii de stanga, oare? :) Oricum, la ghiseul cu suflete naive, cred ca fiecare din noi am poposit macar o data-n viata. Eu unul sunt abonat…

    1. la mine e valabilă doar ‘prioritatea de stînga’ şi operarea pe cord deschis
      poate fac o grefă ceva… da’ nu acum şi nu în tribunalul ăsta :)

Lasă un răspuns

