chiar NU…


… mă mai tem
poţi veni
tot ce se poate,dacă se mai poate (putea) ceva,
e să ne pierdem, „minune” dorită ,
auzul, văzul, greutatea precară
să… , invizibili- orbi- surzi- imponderabili,

… plutim

să nu vă supăraţi pe ghiduşiile mele
aşa cum fac, mai mereu, cele cîteva cuvinte pe care le spun (întotdeauna nod fiindu-le imaginea ori sunetele) au un „simbol” … de descifrat …

însemnarea aceasta trimite la un pasaj din „lungul paginii”
şi la o experienţă… şi la o CARTE
e un spaţiu interactiv, ori nu, acesta…
mai niciodată nu rămîn „încremenită”.
doar cînd nu „primesc sunetul ecou”
azi, mulţumesc!, l-am primit

39 de gânduri despre “chiar NU…

    1. mă desprind în dureri neomeneşti dar… cînd o fac plutesc fără păsări (nu nepăsătoare ;) doar un piculeţ înstrăinată din toate cele)

    1. :))) tu ştii bine că eu NU SCRIU versuri , mă autopersiflez şi glumesc cu mine să-mi mai „uit” realul
      darrrrrrrrrrrrr… BINE CĂ SE APROPIE TOAMNA, asta DA!!! :)

  1. Sa-ti spun un secret pe care il stiai dintotdeauna: chiar daca vara e regina mea, ador toamna pentru mireasma si culorile ei! Sa vezi „tablouri” autumnale veneziene in Focul lui D’ Annunzio, o feerie! Toamna la Venezia…dar si fanul asta, parfumul „nasului” tau, melancolic… ;)

              1. In asteptarea unei toamne sanatoase…ca asta a venit cu frig, vant si ploaie de-mi seaca inspiratia. Se face din nou cald de joi!
                Unde sunt toamnele de altadata? ;)
                Cauta-le si da-mi-le in dar, fata toamnei…

                1. le-am rechiziţionat eu pe toateee
                  le ţin puţin în şedinţă şi-apoi le dau drumul prin lumi. lumea e neînvăţată cu toamnele, le învăţ pe ele cu lumea

  2. Lumina de toamnă ridică pe sus în stare de plutire blocuri, maşini, copaci, ba chiar şi sufletele din oameni.

    1. nu că al meu ar sta în restul „timp”ului p-acolo :)
      dar… toamna offf… nu ştiu să-ţi expic :( e alchimia mea (cu) „toatele celele”

    1. gureşele, dragele :)
      şi eu, ţie, greierii nopţilor mele să-şi acordeze struna, buna, pe bătaia inimii tale cri- cri Ina- Ina … zborul e visul care (şi-)a ars trecutului vina

  3. Un timid buna dimineata!
    Cele doua imagini fac toti banii! Spun atat de multe!
    Primul impuls, o sa merg sa asez o fotografie cu mine de anul acesta langa una de acum 20 de ani. Vreau sa vad daca efectul este la fel de ravasitor!

    Dumnezeule, sper sa nu! :) :) :)

    1. un drag tare BUNĂ DIMINEAŢA :)
      ce vezi e petecul meu de mine. acolo plîng şi pămîntul mă ţine în braţe întorcîndu-mi, întotdeauna, lacrimile în surîs

      fotografiile, cu „noi” nici nu contează… m-ai „cucerit” cu „scrisorile” . citind ce-ai scris le-am luat pe-ale mele şi ne-am dus, eu şi ele-eu şi noi pe acolo

      de unde eşti nici nu ştiai ce mult şi drag „mi(ne)- ai făcut” :)

      mulţumesc! cum am făcut-o atunci… tăcut

      1. Esti mult prea marinimoasa cu mine. Eu sunt doar sincera, pe cand tu esti atat de sensibila. Am mai trecut pe aici, dar mi-a fost teama sa bat la usa. Acum imi pare rau ca n-am facut-o mai devreme.
        Cu drag…

        1. rău ce-mi pare că n-ai făcut-o :(
          nici nu ştii ce grea şi neiertată (în lumea de-afară) povară-i „atît de sensibila” mea „parte de lume” de una singură

          nu se vede decît rar. cineva mi-a „adaptat”: „ceilalţi lupi m-ar sfîşia dacă ar şti că urletul meu e, în realitate, un plîns”

          1. Si, totusi, Cella, unii pretuiesc sensibilitatea, indiferent sub ce forma o redai „lumii de afara”. Eu una o pretuiesc enorm, mai ales ca e din ce in ce mai rara.
            Cred ca incerc sa recuperez timpul in care doar am privit pe fereastra blogului tau :)

            1. unii cred că-s mult prea fragilă. nu-s :)
              eu nu „mă scriu”, experienţele mele sunt ca oricare altele, nu cred c-ar fi cineva să vrea să le ştie.
              vreau, aşa cum şi eu fac, ca ceilalţi să caute şi altceva
              mereu doar am sugerat. dincolo de aparenţe(poezie&imagini&muzică) e o altfel de lume. pe care construiesc. atîta doar: nu dau nimic mură-n gură :) . cine vrea trebuie să-şi ia singur. e darul meu din darul primit, mereu ;)

Lasă un comentariu