Lalique

Erich Segal
What can you say about a 25-year-old girl who died?

That she was beautiful and brilliant?

That she loved Mozart and Bach?

The Beatles?

And me?

cunosc o singură, cumplită, stare: supraVIEŢUIREA
era(m) cuminte şi blândă… nu a folosit la nimic
(… )
Se vaită cucii in cuiburi ciudate
Şi mie, în mine mi-e greu.
Şi marea bolnavă se-agită şi bate
În sângele meu.

De ce să m-agaţ când sunt toate fugare
Şi oamenii dorm liniştiţi,
De tine, pădure, şi bornă, şi mare,
De voi ce nu ştiţi.

()

30 de gânduri despre “Lalique

  1. eterna poveste de iubire ..iubire de orice fel
    supraVietuirea e buna pentru ca esti.
    Ce bine ca a fost ( atunci) doar puncte-puncte si nu un sinistru si categoric punct.
    Multumesc si cer iertare

    1. banala poveste „de iubire”… Asuprade(de)Vieţuire…
      draga mea, sunt?, suntem ?…
      mulţumesc, eu :( , că nu cer iertare îndeajuns fiecărei zile de trăire
      tu eşti una din ele… iertare, mulţumesc

      noi… n-am avut parte… să fiţi binecuvântaţi, binemeritaţi, iubiţi-vă mult

  2. Dar eu?
    Dar Beatles?Iubeau ei pe Mozart si pe Bach?
    Era frumoasa si brilianta fata care… ?

    :eu,fata care….s-a oprit la 25 de ani sa savureze viata din alt unghi…

    1. tu ? Calea, Adevărul şi Viaţa… „fata” era frumoasă că iubea… cu asupra de măsură iubea, n-avea cum fi altfel decât frumoasă … iubireA
      viaţa e iubire, fără de ea… nimic e…

  3. Spune-mi, dacă te-aş prinde-ntr-o zi
    şi ţi-aş săruta talpa piciorului,
    nu-i aşa că ai şchiopăta puţin, după aceea,
    de teamă să nu-mi striveşti sărutul?…”

    Nichita Stanescu – „Poem” (de 4 versuri)

    1. Ce singurătate
      să nu înţelegi înţelesul
      atunci când există înţeles.

      Şi ce singurătate
      să fii orb pe lumina zilei,-
      şi surd, ce singurătate
      în toiul cântecului.

      Dar să nu-nţelegi
      când nu există înţeles
      şi să fii orb la miezul nopţii
      şi surd când liniştea-i desăvârşită,-
      o, singurătate a singurătăţii!

  4. The love that I have
    Of the life that I have
    Is yours and yours and yours.

    A sleep I shall have
    A rest I shall have
    Yet death will be but a pause
    -Mark Mezvinsky –

    … restul, cind voi putea mai bine….

    sper, incerc, vreau, dar…

    despre versuri, iti scriu mai multe… le+am gasit in rev din mail…

    lasa gimdul si catre mine, de poti.. am NEVOIE, CELLA

  5. „Timp de secole, li se va arăta visătorilor şi poeţilor, plutind pe râu, cu florile şi părul risipite pe val în juru-i.” (Gaston Bachelard, Apa şi visele). Plutirea pe ape este plutire în vis, o înaintare similară muzicii, cu atât mai mult cu cât muzica o însoţeşte:
    „Crâmpeie
    Din vechi cântări îşi viersuia, străină
    De ce i se întâmpla, ca o făptură
    A umedei stihii.”
    …Trupul Ofeliei este purtat pe ape de veşmântul înfoiat, ca al unei nimfe , prezenţă care se sustrage timpului.
    Ea este, CELLA.

  6. În clipa când voi obosi
    am să-mi amanetez
    amintirile
    în schimbul
    câtorva bătăi de inimă.

    New look, Cella. A good one, my dear!

  7. Cella, m-ai avut la faza asta! Îmi place teribil „amintirile-n bătăi de inimi…” Poate am să o preiau într-o altă poezie. Eu am fost la un pas de a-mi amaneta amintirile, dar pârleazul a fost trecut. Au alergat cu mine unicornii şi-s aici. O zi bogată, draga mea!

    1. ţi-am spus-o, şi nu era o „declaraţie gratuită”, sunt extrem de „atentă la vibraţia vorbelor „, cuvintelelor le mai pierd seama : eşti preţioasă sufletului meu

    1. ce DOR a fost… şi durînd durerea s-a ostoit… bine te-ai (re)întors Paul, mi-ai lipsit într-un loc unde „defineam” viitorul

Lasă un răspuns

