cronica unei despărţiri, anunţate ;)

ce SURSĂ de inspiraţie mai minunată aş fi putut găsi ?

cînd renunţi poate vrei să o faci fără ‘zgomote’

despărţirile-s, mai totdeauna, GRI

Minulesu-i tocmai bun celui aşternut la drum… şi o cîrjă de alun

Am plecat…
Necunoscutul mi-a zis: „Vino, te aştept”.
Am plecat în explorarea unor semne de-ntrebare
Şi-am păşit cu majestatea ultimului întelept
Pragul vechilor legende
Mâzgalite la-ntâmplare
Pe un colţ de pergament!…

Paznicii nemărginirii mi-au deschis negrele porţi,
Şi-astăzi rătăcesc în golul dintre soare şi pământ…
Şi ce-ncet mă duce vântul –
Parca-ar duce la mormânt
Cel din urmă mort al lumii,
Cel mai singur dintre morţi.

Mă-nfăşor în atmosfera cimitirelor din haos…
Câte sunt?…
Nu le ştiu decât noctambulii
Şi poeţii –
Cei ce n-au avut nici minte,
Nici credinţă,
Nici repaos,
Nici rabdarea sa-şi aştepte termenul obştesc al vieţii.

Mă-nfăşor în rozul-verde,
În albastrul-violet,
Şi în aurul din soare,

Şi-ntr-o clipă mă preschimb
Într-un nimb enorm –
Un nimb
Preursit să-mbrace fruntea primului Anahoret.
Mă topesc cu amintirea unei vieţi trăite-n somn,
Mă-ntregesc cu nostalgia primelor îmbrăţişări,
Şi din cele două forme –
Cea de azi
Şi cea de ieri –
Mă-ntrupez în al veciei şi-al imensităţii Domn!…

Da…
Sunt Domnul celor veşnic plutitoare-n infinit –
Celor ce plutesc pe mare,
Celor ce plutesc pe vânt,
Celor ce plutesc în versuri,
În coloare
Si în cânt.
Celor ce plutesc de-a pururi dupa cum le-a fost ursit

Da…
Sunt Domnul celor veşnic plutitoare-n infinit.

aşa ‘sună’ POEMELE, în toiag de alun

şi găsesc, tot mai găsesc, prilej de

aşternut,

la drum

bun

 

ADDENDA !!!

VI SE PARE NORMAL ?

normal CĂ NU !

ŞI ? :( :( :(

9 gânduri despre “cronica unei despărţiri, anunţate ;)

  1. Sa inteleg ca vrei sa pleci?
    Chiar daca e asa, stiu ca te vei intoarce aici.
    CELLA, ce bine ca am trecut pe la tine.Am avut ocazia sa vizitez ceva frumos si sa aflu ca nu s-au rezolvat problemele lui Zolly.

    1. eu ‘am plecat’, Gabi, de foarte multă vreme
      vreau să plece IARNA :)
      despre tot ‘ce-i’ ea vorbesc de ceva timp
      i-am cam ‘dat papucii’, sper ;)

      ştii cum ‘stă treaba’ cu ‘vizitatul’ ?
      deşi nu mă întreabă nimeni musai să zic : ‘blogul’ ăsta şi-a propus să promoveze… ce zic în ‘despre mine’ şi atît
      de cînd a început ‘furia’ linkurilor şi pingurilor reciproce nimeni nu mai citeşte pe nimeni şi mai nimic
      ce şi care e ‘sensul’ să semnalezi ceva ?
      la ce aş mai face-o ?
      nu mai am motivaţie în ‘rămînere’
      de ce, încă, sunt ?
      pentru sufletul meu şi pentru cei ca tine, ca Zolty…
      probabil că, aşa cum am mai făcut-o, am să mă mai plec… de silă… o să-mi treacă, o să mă ridic…
      virtualul e mult … nimic

  2. CELLA, astept primavara!
    Astept sa vad verdele fraged si floricelele (am vazut deja floricele in zona verde de langa blocuri si drum). :)
    Cu pingurile, vizitele, cititorii, nu pot sa spun ca sunt de acord 100%.In plus, nu pot vizita foarte multe bloguri, e prea obositor si nici nu am timp.Nici nu pot sta foarte mult la calculator, din motive de sanatate.
    Iti las un link, sper sa-ti placa.
    http://www.gurbuz-de.com/

    1. verdea am, mult… dar ‘oasele mele bătrîne’ gemmm de verdeeeeee :)

      minunăţie !, ce bucurie mi-ai făcut
      l-am gugălit să am ‘rezoluţie’ dar linkul ăsta îl păstrez pentru ceva

Lasă un răspuns

