S.O.S.!!! PRIMEŞTE-L DOAMNE, ÎN LUMINĂ

ODIHNEŞTE-TE ÎN PACE, MILE


„Jurnalistul Mile Cărpenișan are nevoie urgentă de o transfuzie de sânge – grupa A2 pozitiv. Mile este în comă, la Spitalul  Județean din Timișoara”

blocaj renal, septicemie

AM PRELUAT DE AICI, via DAUREL că la tembelizor nu mă uitasem şi nu twitteresc :(

Şi de la GROPARU, amicul lui MILE, mai multe amănunte utile pentru donatori.

Isabelle, via JURNALUL NAŢIONAL

Mi-am mobilizat telefonic şi prin maill timişorenii.

Preluaţi!!!

Ajutaţi!!!

ce minunaţi SUNT, la nunta lor, atât de minunaţi( să nu îndrăznească nimeni timpul (la)trecut p-aici)

ADDENDA, via Isabellelorelai

UPDATE 20 martie 2010. Situaţia (care nu este tocmai uşoară – posibil să fie necesar şi un transplant de ficat), precizări privind donarea – precum şi o listă de înscriere pentru donatorii de sânge din Bucureşti (luni, 22.03.2010, întâlnire la ora 07.00 – 07.20 la BRD Piaţa Victoriei),  Timişoara şi din alte oraşe – actualizate permanent pe blogul:

http://coralfields.blogspot.com


16 gânduri despre “S.O.S.!!! PRIMEŞTE-L DOAMNE, ÎN LUMINĂ

  1. unii/altii n-au stire de ei si-si supravietuiesc, dar supravietuirea lor in ne-stire e mult mai putin pana si decat supravietuirea firului de iarba in nestirea lui verde si inocenta;

    1. şi sunt atît de mulţi, Paul , atît de mulţi… cîtă frunză şi iarbă…
      mi se pare uneori că suntem năpădiţi… mă sufocă
      şi… of… mi-ai amintit de bunul şi dragul Grig Vieru „tu, iarbă, tot ai mamă?/ de ai, de bună seamă: atunci cînd înverzeşti/ de ea îţi aminteşti”

  2. Ai făcut unele puncte de frumos acolo . Am făcut o căutare cu privire la obiectul şi a găsit în principal, oamenii vor acordul cu blog-ul dvs. .

Lasă un comentariu