al cîtelea anotimp este uitarea ?

Hiroshi Sugimoto

Adună desmărginirea în grămezi potrivite, umple fîntînile cu apa purtată în căuşul palmelor de la ochii mei pînă la ochii tăi şi apoi înapoi întoarce în vară fînul căpiţelor eliberînd fluturii şi dînd un nume fiecărei frunze.

Am să te învăţ, apoi, număratul din doi în doi şi înmuguritul păsărilor spin.

Toate frunzele ne strigă pe nume, fluturii-s  năuci de întuneric, iarba creşte fără vise, creanga de alun a pierdut amintirea izvorului nemărginirea-i încătuşată.

Era un început de lume şi ziua şedea tolănită în noapte: plictis de eternitate

hai să inventăm răspunsurile

întreabă tu !

♣/♥

24 de gânduri despre “al cîtelea anotimp este uitarea ?

  1. Cella, buna seara, suflete !!!
    Ce frumos e inceputul de lume … m-am uitat bine la el, poate il visez la noapte …

  2. Pingback: Ortiz « schtiel
  3. Cellissima, imi place … Cellissima!

    Adună înaltul şi latul în căpiţe de vise, umple norii cu apa adusă de valul privirilor voastre şi apoi întoarce în iarnă albul nemărginirii eliberând fulgii vanilaţi şi fazi şi dându-le nume de colinde. După ce ultima frunză va fi pământ.

    Mai mult chiar nu pot!

    1. trăim, fie că vrem/ fie că nu fie că ştim/ fie că habar n-avem, sfîrşitul şi începutul unei lumi. semnele-s peste tot şi-n toate. ‘conflictul’ firesc. şi lumea ce moare ‘tînjeşte’ neuitarea în noi,cu toate ale ei. universul şi lumea-şi vorbesc îmbrăţişîndu-se-n bun găsitul bunului rămas

      doar răspunsurile au întrebări

      totu-i continuitate. nu există sfîrşit

  4. „Era un început de lume şi ziua şedea tolănită în noapte: plictis de eternitate”

    Minunat post Cella, as putea sa aleg multe-multe citate din el..

    M-am multumit sa ma asez un pic in hamacul unui zile care „sedea tolanita in noapte.”

  5. Uitarea e aotimpul ce da greutate celorlalte anotimpuri. Cred ca e anotimpul ‘din urma’ ce sterge orice ‘urma’ care ar putea deveni vizibila ‘pe urma’.

  6. Nu e inceput, nu e nici sfarsit…uitarea e si ea ” scrisa-n legile omenesti” ( Minulescu, nu?), e doar un Timp, nu neaparat si un Anotimp… :)

  7. numeri frumos
    … eu… n-am învăţat, încă, cred că-s într-un anotimp nenumărat : naivitatea
    al cîtelea o fi …

Lasă un comentariu