15 gânduri despre “;)

        1. de mi-ar păsa ce crede ‘lumea’ chiar n-aş mai zbura
          şi nici în balon cu mine pe nimeni nu (l-)aş mai lua
          eu plutesc asta să înţelegi da’ nu-i bai dacă nu

  1. De lume am zis doar pt. că așa zice citatul. Da, mai apare câte unu ca mine care dă din gură cu efect gravitațional… Sorry

  2. De-a născoci noi ipoteze doi filozofi s-au dus
    Ca să găsească ce cătau în aer gol ­ în sus.
    Ast-o făcuse ei ades şi fără de balon,
    Acuma însă depărtaţi de-a lumii mare zvon
    Pământu-ntreg li se părea un plan pestriţ departe.
    Şi fericit unul din ei exclamă: ­ Frate, frate,
    Mă simt acuma desfăcut, deasupra noastră nime.
    Celalt se uită supărat la goala adâncime:
    Eu, zău că nu ­ zise apoi ­
    Nu văd pe nime nici sub noi.
    (M. Eminescu – De-a născoci noi ipoteze…)

    Concluzia este că astă chestie se poate face cu sau fără balon. Sau poate concluzia o fi alta, sau, mă rog, care-o fi ea (concluzia)!

    1. dacă trebuia să existe una, aia era, departe de ‘lume’ şi dezlegat cu ‘bunăvoie’ de ea eşti tot tu în paradigma ta (Platon mi-a tras un ghiont ;) )
      impotrant e acel ‘se poate face’, cum am mai zis: pentru mine ‘poate’, e !

Lasă un comentariu