pot?

nu ştiu dacă sunt frumos de trecătoare ori doar trecător de frumoasă

anoTimpurile nu mi-au desluşit şi nici nu mi-au lăsat, trecând, amintiri despre mine

ce simt nu-i adevărat, zice vântul şi ploaia, ce văd nu este decât culoarea

când sunt ploaie leg vântul la ochi  zâmbet şi mirare basma clipocind

vânt dacă sunt mă  leg cu o funie groasă împletită din stropi şi mă joc şi strig şi pot

sunt, mereu,  nimic în mii de culori

un bondar duplicitar mi-a zis „floare”

o albină grăbită mi-a aruncat în cap o găleată cu nori:

– mori, până-n zori, oricât de frumoasă te crezi vânturi şi ploi îţi mint clipa de balans înşelător

eşti frumos trecătoare, trecătoare frumoasă prin anoTimp de culori

-doar-

vis cu flori


11 gânduri despre “pot?

  1. Imi vine in minte trecatoarea ca si cale…; cale ingusta, cale exclusivista…
    Nu autostrada; nici chiar daca-i cu plata !
    PS. Florile de cires m-au pacalit anul trecut; n-au rodit, desi puietii sunt in al treilea an; acum parca sunt sperante; sunt curios ce soi (foaita) o fi…

    1. al nostru-i foaită tare bună, de mai, doar că s-a întins aşa mult că ne fac ciorile concurenţă serioasă

      despre trecători am aceiaşi părere excelentă, chiar azi îi explicam(cu dovezi concrete) unui ‘nervos în trafic’ că zebrele şi aleile prin parcuri se fac pe unde trece lumea nu pe unde-i taie traficul pe ei

  2. Dacă am să scriu: ,,Ce minunat poem cu şi despre primăvară ai scris Cella, cum reuşeşti să absorbi primăvara în cuvinte, să o potenţezi şi să-i surprinzi inefabilul şi…” şi câte nu s-ar putea spune despre…poemul tău, în mod sigur ai să începi să te lamentezi: ,,Nu, eu nu ştiu să scriu poezii, eu decât observ, urmăresc şi le dau altora brânci în faţă, eu decât gust şi degust, eu…”, aşa că n-am scris nimic!
    Cu plecăciune!

    1. :)ce bine că n-ai scris şi eu n-am citit
      doar oamenii aceia şi scrisul lor minunat contează
      eu, umilul pretext, sunt anoTimp demult risipit
      cireşul îmi lasă bilete-n somn, îţi vine să crezi că astă noapte s-a certat cu mărul care arunca cu flori în fereastra mea?:)

  3. Buna ziua
    Numele meu este Constantin Iacob si sunt administratorul site-ului http://iasi365.com si va scriu in speranta unui schimb de linkuri. Astept raspuns de la dumneavoastra indiferent daca acesta este pozitiv sau negativ
    In caz ca raspunsul dumneavoastra este pozitiv titlul pentru link este Iasi iar linkul http://iasi365.com.
    Va multumesc anticipat si va doresc multa sanatate si toate cele bune.

    1. minunarea e stareA mea de graţie
      îmi ‘fac rai’ pe pământ, Nicule, că nu-s tocmai sigură ştiind că nici viitorul nu mai e ce era

  4. Pingback: Elkton Florist

Lasă un comentariu