pick me, pick me…

okazii

Intre timp eu am învăţat că limba engleză are un timp care nu are echivalent(…), prezentul continuu, în care fiecare verb se termină cu un sunet asemenea clinchetului a două pahare:

ing.


Amos OzSubteranele Panterei

Sunt îndrăgostită!
se ‘pune’, oriunde, undeva ?
e o boare de anoTimp şi o inspirare care păstrează răsuflarea. expirarea este ‘interzisă’. semnele şi consemnele se joacă de-a viaţa. pe viaţă şi pe moarte, pe adevăr şi provocare, pe mîinele me(le)u şi pe sprînceana sa. e o adîncime de gînd spre nimenea. răspuns. fluturarea de gene de sub arcada mea. se moare, se trăieşte, se întîmplă
ceva ?
sunt îndrăgostită şi alegerea se va fi  fost făcut
cîndva, undeva
anoTimpul
se pune ?
oriunde, undeva …
boare , el … suflarea ? e doar a mea

26 de gânduri despre “pick me, pick me…

  1. visez sa-mi fac si eu rafturi ca astea si sa fie doar ‘ale mele’…le-am pick-uit deocamdata…
    as vrea si eu sa stiu cum e cu alegerea,culegerea,intamplarile de fluturari de gene…

        1. :) ştii-că ştiu- că ştii
          aş fi vrut ca VOI cei pricepuţi şi hăruiţi (la) scrisului să luaţi
          raftul
          şi să-l faceţi poveşti
          nu am îndrăznit să vă rog

          mai am :)
          rafturi
          şi poVeşti
          vreţi ?

          1. rafturile sunt pline de povesti,trebuie doar sa le ‘bat’in cuie…le fixez de peretii sufletului/casei si le aduc privirii…

            1. atîta te rog
              să excluzi, absolut, ‘singurătatea cuiului bătut în perete’ , da ? ;)

              adu-le :
              răsuflare de vis
              – 2 căuşe de gînd în palme de azi
              praf de mîine
              – 1 măsură de bătaie de inimă
              bob zăbavă de ieri
              – cît cuprinde
              şi
              frămîntă(m) cu fărăpărerilederău
              – dor exclusiv
              se cere
              – glazură, poate fi albastru,
              musai :)
              – o măsură întreagă
              IUBIRE !
              necondiţionată

  2. De jos în sus, de la dreapta la stânga, pe raftul patru, eu sînt între bufniţă şi răţoi, cine vine cu mine are un loc pe cămiloi … :))

    1. nu eşti tu, nu eşti tu ;)
      e sanncho şi eu nu-s rozinanta
      în cocoaşă, e viitorul
      apa

      şi morile din colecţia mea de vînturări, nu te preface că ai uitat

      Mi-ar veni să strig
      că mi s-a pângărit gingăşia
      şi obsedat de versul târziu al lui Rilke,
      -„cel care pâna acum
      nu şi-a făcut casa
      nici nu-şi va mai face”
      m-aş simţi îndemnat să aleg
      din cele trei calităţi fundamentale, –
      – bunătatea, durerea şi întunericul, –
      – numai pe aceasta din urmă.

      Dar, prea bine ştiu că uneori
      sinceritatea e o viclenie
      ca şi adevărul în gura vulpii.

  3. Ai lipsit atârt de mult timp încât ieri, având şi eu ceva treburi prin (altă) zonă, mi-am zis în barbă: lasă că n-a venit încă! şi n-am mai trecut.
    Acum am înţeles de ce, mă bucur mult pentru tine şi îţi urez ca fericirea aceasta să fie veşnică!
    Îţi mulţumesc pentru bunele cuvinte referitoare la poemuţu’ meu (cum de altfel ai avut mereu) la care din motive de grabă, uitasem să-i pun titlul.

    1. păi, iartă-mă, n-ai ‘prea’ înţeles :)

      ce-i aia fericire ?
      oricum, colecţia mea şi eu, cea îndrăgostită, îţi mulţumim pentru răbdare şi preţuim fiecare vers ce ni-l împărtăşeşti

      Oz, e noua mea dragoste :)
      iar şi iar
      azi
      nu pentru ceva anume ci pentru AceeaAcela pe care mi(L)-o dezvăluie în mine

        1. sigur că ştiu, implicit- te cred dar am văzut un comentariu al tău undeva unde…

          crede-mă şi tu… nu judec pe nimeni

          1. TOCMAI de ACEEA
            TE rog mult sa nu renunti la a scrie despre Abélard şi Heloise;
            eu ramin eu pt TINER;

            tot asa cum la ac ora incerc sa imi regasesc prietenii

            [ te vei convinge ca nu am uitat ca Tamita este o preferata de a ta :)
            hai, cAa deja ai inteles; am fugit la intalnirea de sambata s…]

Lasă un comentariu