mie, că…

…2 şi 4 E… 2 plus 4 adică NOUĂ  :)

cuvintele, dragi(ale), zilei:

LABIRINT

şi

ARIPĂ(e)

50 [Doamne, Doamne, mult zic Doamne]

Doamne, Doamne, mult zic Doamne!

Basamă Dumnezeu doarme

Cu capul pe-o masă-n rai

Şi de mine n-are bai!

(mai multe şi frumoase la MIRON BLAGA, prin obloace, în fuioace ;) )

îndrăznesc să vă recomand(ştiţi: DOCUMENTARUL!!! my love, jizus ce naivă virtual am putut fi :( ) lui DAUREL care e printre puţinii ce-au citit ce-am aberat eu p-aici. adică mă bagă în seamă. puţin respect, zic ;)  aşa ca de despărţire.

12 gânduri despre “mie, că…

    1. ufff… bine că n-ai zis treabă
      altfel, tocmai asta era, ai ghicit :) , un strigăt de luptă : la lucruuu băăă
      p.s.- fericirea-i din alt film… nu face obEctu’

    1. împrăştie seminţe şi-aşa-i pare lui, acum(‘), că-ar fi pământu’ bun p-acolo :(
      în mine-au crescut pădurile. şi? la ce-mi folosesc?… iarbă…

  1. Cella, nu trece o zi fara sa ma mai dezamageasca oamenii…acuma si aia la care am fost acolo…la munte ( la insistenta lor!)…se pare ca nu le-a placut ca am descoperit cu camera minunatii pe care ei nu le pot vedea, ei vad doar ca am respirat aerul de munte unde au o proprietate a lor si numai a LOR. Sa si-o duca cu ei in mormant, cred ca numai asta i-ar impaca cu soarta! bleah!!!
    Doamne Cella, ce mitocani!
    Te pup! :P

      1. Ei m-au cautat, finish kaput!
        Uite, azi am fost in locul unde ne vom face cabana! Am stat toata ziua, o sa pun imediat poze! :P

Lasă un comentariu