și noduri și semne

98754321„Toate îşi au vremea lor şi fiecare lucru de sub ceruri îşi are ceasul lui” (Ecl. 3:1).

 

 

 

Voi colinda cu inima mea
mergînd prin zăpadă,
mîna mea în cinci colțuri ca o stea
începe cuvinte să vadă.

Brațul meu, o coadă de cometă;
umărul și pieptul meu – cer.
Căldura lor secretă
lucește albastru de ger.

Să fiți liniștiți, să aveți parte de liniște albă6
sub cetina verde împodobită.
Ochii mei, două vergele-ntr-o salbă,
împodobesc ora, clipita.

1382013369_695938_81Ave vouă bărbaților, femeilor,
inima mea vă salută,
ninge deasupra secundelor, orelor,
cu zăpadă argintie și mută.

Ding-dang, numai inima, ding-dang numai ea
bate la mesele voastre,
în noaptea aceasta c-o singură stea
și-o nenumarare de ceruri albastre.

Nichita Stănescu& Andrei Rubliev

2 gânduri despre “și noduri și semne

Lasă un răspuns

