verzi da` uscate

motto, sau ceva:

„Grebla în rochie de cal trece strada, intra într-un magazin unde se vând scule pentru inocenți și cere un kilogram de pleoape. «Momentan nu avem decât lacrimi la litru», i se spune”. 

Dan Stanciu- Mergi cu alți pași, Editura Locul Tare, 2007

Picture 013..iubitul ei era orb ea era surdă aveau un înger comun, pentru economie, mîncau şi beau cuburi de gheaţă în care algele presate de foca ubi nu le dădeau alergie. el o picta doar noaptea din memoria colectivă pe pînze de păianjen presat

– doar stacojie-.

Picture 005*
ea îi recita, răgnind la foca ubi că-i obeză, din marea poezie.
casa lor hi tech îi preumbla prin lume. ieri, spre-un exemplu, s-au trezit în pompeii şi-au uitat .. urne, ochelari hd, pînze de cort, cenuși, aluat

– lasă, le flutură a pagubă pana îngerul lor comun dintr-un balon de ciungă, le reluăm mîine pe curat.

*
am întîlnit chiar azi un urangutan politicos, aveam drum comun prin piaţă, mi-a împrumutat o umbrelă şi un galoş
– nu vă deranjaţi, luaţi-le, sunteţi preafrumoasă.

*

apoi(am mai zis: apă mare)
mi-am rimelat atent ochiul dintre degetul mare şi cel mic abia aşteptînd să vină noaptea şi să-mi continui portretul.

am un poem proaspăt în palma stîngă  foca ubi e la vînătoare de balene sîntem doar noi şi iubirea absolută, ghici .. pumnule .. ghici ..
– unde e bidineaua albastră?, ia diapazonul!

îngere, trage pe dreapta!… se remaiază amintiri inutile

p-aici

ghici

 

 

2 gânduri despre “verzi da` uscate

    1. chiar mulți ar fi aiurea să fie, să fie acolo.. încă cîțiva .. de-o ciorbă, de-o mică paranghelie
      mulțam, și vouă de bine
      sănătate, bucurie

Lasă un răspuns

