vine(ri)!

a se citi cu tandrețe11006407_10203726350940278_1712916386021112156_nPagini „împrumutate”, Iulian Tănase, din TEORIA TĂCERII care stă să apară..

puține lucruri mai sînt de notat

puține întîmplări au mai rămas de arătat

puține zile rămase nouă/ nesfîrșite nopți de trecut vouă

toate-s vechi și nouă-s toate, parafrază, eu mă-ntreb tu te socoate

11 gânduri despre “vine(ri)!

  1. Iulian Tănase scrie la cartea aceasta, conform propriilor lui ziceri, de prin martie 2008 și a trimis-o `la apărut` pentru acest martie.. am citit toate tăcerile pe care ni le-a împărtășit, le-am legat cu multele ne-coincidențe și-mi doresc cartea aceasta anume mai ceva ca orice altceva mi-aș putea dori din toate cîte nu le mai numesc.. că-s puține..
    am multe de zis .. dar .. mi-i atît de bine tăcînd
    tandru extrem!

  2. Ca sa fiu sincera, la tine pe blog l-am descoperit pe Iulian Tanase :)
    Versurile lui, sau mai bine spus „zicerile lui”, au o frumusete simpla care ma duce cu gandul (oare de ce ? ) la sculpturile lui Brancusi …


  3. Floare a primaverii. Azi uita cine esti si trezeste-te la viata o data cu natura. Fii un fluture zglobiu si aseaza-te pe prima floare a puritatii. Ziua sa-ti fie mai senina ca infinitul. La multi ani, floare a primaverii! >3

    1. mulțumesc asemenea, doamnă
      doar că.. deși-s adusă de barză primăvara mi-am cam pierdut pe drum penele și chiar nu-s o floare, nu-s un crin, nu-s parfumul cel mai fin:)

Lasă un răspuns

