ier(n)i

nu am motive

dar

poate-i necesar

să construiesc o scară care să vă pară bună de suit către coborît ziua către noapte dinspre nu se poate să mai fim uitați plînși ori sărutați aproximativ în cadrul festiv care vine/ trece și-i la toate rece

nu-mi doresc nimic care-i tot dar risc să dansez în gînd pînă la răscrucea unde m-așteptați fără să-mi fiți frați de singurătate scapă cine poate

DSCF1547-SNOW

„Stairway To Heaven”

There’s a lady who’s sure all that glitters is gold
And she’s buying a stairway to heaven.
When she gets there she knows, if the stores are all closed
With a word she can get what she came for.
Ooh, ooh, and she’s buying a stairway to heaven.

There’s a sign on the wall but she wants to be sure
‘Cause you know sometimes words have two meanings.
In a tree by the brook, there’s a songbird who sings,
Sometimes all of our thoughts are misgiven.

Ooh, it makes me wonder,
Ooh, it makes me wonder.

There’s a feeling I get when I look to the west,
And my spirit is crying for leaving.
In my thoughts I have seen rings of smoke through the trees,
And the voices of those who stand looking.

Ooh, it makes me wonder,
Ooh, it really makes me wonder.

And it’s whispered that soon, if we all call the tune,
Then the piper will lead us to reason.
And a new day will dawn for those who stand long,
And the forests will echo with laughter.

If there’s a bustle in your hedgerow, don’t be alarmed now,
It’s just a spring clean for the May queen.
Yes, there are two paths you can go by, but in the long run
There’s still time to change the road you’re on.
And it makes me wonder.

Your head is humming and it won’t go, in case you don’t know,
The piper’s calling you to join him,
Dear lady, can you hear the wind blow, and did you know
Your stairway lies on the whispering wind?

And as we wind on down the road
Our shadows taller than our soul.
There walks a lady we all know
Who shines white light and wants to show
How everything still turns to gold.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last.
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll.

And she’s buying a stairway to heaven.

 (precizare: măru-i mărul meu fotografiat de mine într-o iarnă care încă mă mai ține:) de animat a fost animat de-un program ciudat care este din altă poveste)
7 gânduri despre “ier(n)i

  1. Draga CELLA, am trecut sa-ti urez un Craciun fericit, Sarbatori cu bucurii, La multi ani!Multa sanatate!Marul si ninsoarea mi-au adus aminte de iernile de altadata cand imi placea iarna cu zapada, frigul si ghetusul!

    1. nici nu știi cît de mare bucurie îmi faci amintindu-ți de mine iar eu habar n-am cum să-ți mulțumesc în seara asta specială
      ce naivă eram și ce dor mi se face de acea naivitate binecuvîntată și de toți oamenii speciali d’antan..
      te îmbrățișez tare tare cu toate gîndurile bune și cu toată lumina pălindă de care mai sînt..
      Crăciun Fericit!
      fotografiile Dlui Măr cum îi zic eu le-am făcut acum doi ani cînd ne potopise o iarnă grea
      revăzîndu-le m-am simțit aidoma lui.. un om potopit, sub vremi, fără bucurii ori orice.. ca-n melodia aia a Tatianei Stepa.. dă Doamne iarnă..
      nădăjduiesc, și doresc cu toată inima-n palmă, că ești bine..

  2. Și-ai lăsat tu merele, aninatele, să le ningă programul ăla minune în loc să le bagi la căldura cuptorului cu un pic de zahăr să se facă aurii și ele sărmanele gălbioarele după cum zicea și Zepelinul.

Lasă un răspuns

