n-am

Vreau să mă plîng, cu sughițuri clișeu, de preamultul& preadesul greu. de gestionat o să Daniil-Harms__Am-uitat-cum-sa-numeste-texte-pentru-copii-parinti-bunici-130gestionez de-a valma, greuUcenește ce-a mai rămas din (prea)frumoasa poveste care oricum nu are reguli de întrebuințare. am să mă fac și eu mare..

da` nu azi

pentru conformitate aplică (click adică& pe cuvintele îngroșate)

spor în toate! & poze colorate

bonus o pagină separată dar.. mi nu nat ambalată

 

3 gânduri despre “n-am

  1. pentrru că nu ai uitat să citești texte pentru mari și mici,
    pentru că la grădina zoologică nu ai uitat să cumperi tuș (cerneală) de/ptr colororat,
    pentru că știi să taci cînd alții bombăne emfatic,
    pentru că reusești să te ferești de kitsch
    și de conveniențe
    da!

    pentru asta îmi ești necesară
    necesar de dragă!

    și nu pun LIKE – te superi ?

    1. un pisic, doi cățeluși, un aricel, multe gîze, vrăbiuțe, turturele..
      îmi fac onoarea de a mă tolera printre și cu ele
      ¯\(ツ)/¯
      tu ești prietena mea
      te îmbrățișez

Lasă un răspuns

