rup.. pagini

tumblr_m40zr2KCuq1rtfnc7o1_1280Molly Bloom, (final, James Joyce’s novel Ulysses)”…I was a Flower of the mountain yes when I put the rose in my hair like the Andalusian girls used or shall I wear a red yes and how he kissed me under the Moorish Wall and I thought well as well him as another and then I asked him with my eyes to ask again yes and then he asked me would I yes to say yes my mountain flower and first I put my arms around him yes and drew him down to me so he could feel my breasts all perfume yes and his heart was going like mad and yes I said yes I will Yes. ”

Photograph by Ralph Morse—Time & Life Pictures/Getty Images

An American soldier kissing his English girlfriend on the lawn in Hyde Park, one of the favorite haunts of US troops stationed in England, 1944.

19 gânduri despre “rup.. pagini

  1. Asta faci şi tu?
    Nu ştiu cum se întâmplă asta dar faem mereu gesturi în oglindă…
    Cartea mea de poezie e proastă…
    Nu convinge şi nu stârneşte emoţie. Aşa că o să renunţ la publicarea ei.

  2. Deci aici este vorba de o aniversare şi cum sărbătorita îmi este nespus de dragă, chiar dacă vizitele mele pe aici sunt rare, mă prezint cu toţi stropii de suflet şi o îmbrăţişez cu mare, mare drag spunând din toată inima LA MULŢI ANI Cella . Mi-aş dori să fii acum lângă mine şi să te văd zâmbind, fiindcă nu ştiu de ce, dar mi te imaginez mereu melancolică. Te îmbrăţişez.

  3. Cuplul din fotografie are poezia „Sarutului” lui Brancusi ,,.

    Chiar daca cu intarziere, iti doresc si eu La Multi Ani !

    1. o fotografie minunată
      îți mulțumesc foarte mult, nu știu om să nu prețuiască un gînd& o vorbă bună
      (timpul e doar o convenție)

Lasă un răspuns

