„Tu departea, tu departea mea…”

leneşrĂu's Blog ?

jugul 978x0-1

– dora –

Atît de mult eu o iubeam pe ea

că însuşi cerul se curba

albastru.

– menuet –

Trebăluiam printre cadavrenichita-si-dora-stanescu

le măturam de muşte verzi.

vorbeam, glumeam, spuneam palabre

sperînd că nu o să mă vezi.

Şi deodată, tu, iubito,

te-ai fost uitat la mine lung

murindu-mi tu secunda ce-am murit-o

mai dinainte ca să plîng.

– nu-mi păsa ce eram –

Mi-adusesem aminte

cum m-ai sărutat tu odată pe frunte

şi ce răcoare umbroasă

mai se lăsase pe inima mea fericită

cum mărarul peste roşii

desigur, atunci chiar eram

şi nu-mi prea păsa de sunt om, cal, delfin, piatră sau vulture

ipotesti2013iunie15nichitastanescu80a2– cîntec –

Bineînţeles că eu sunt robul vostru,

ah,voi copile, voi fete, voi femei.

ah, voi pletoaselor, şi voi genoaselor,

ah, voi pulpoaselor, şi voi ţîţoaselor,

bineînţeles că sunt al vostru,

bineînţeles că este bineînţeles

tocmai de aceea strîng în braţe

o singură femeie,

Vezi articol original 270 de cuvinte mai mult

4 gânduri despre “„Tu departea, tu departea mea…”

  1. (poate) fără să vrei m-ai aruncat în neștiuatoarea și binecuvînta-mi adolescență și-apoi fascinaznat de norocoasa studenție,
    atunci cînd priveam (mai deloc) pe furiș
    atunici, cînd încă nu prea eram convinsă
    de ceea ce știam
    ”și poate de aceea….

    …..un glob de gând întindem, tot şi tot
    mai sus, spre sorii candizi…”

    mulțumesc și acum, cînd știu și -vai! mai și cred,
    ma CELLE

    1. cad și eu, inconștient uneori, în ce-a fost și, și mai grav, în păcatul lui ce-ar fi fost să fie dacă..
      ca înecatul la ultimele răsuflări implor iertarea și nu e nimeni
      și-atunci, doar atunci, habar n-am cu ce puteri și de unde agonizînd aproape
      fug!

Lasă un răspuns

