filtru :)

Andrew-Wyeth-„Coastal-Survey”-1024x730[ ”„Coastal Survey”, o pictură a artistului Andrew Wyeth ce provine din colecția Brook Astor.  Pictată simplu, cu un mesaj foarte direct, tabloul înfățișează o pânză umflată de bătaia vântului, ce formează astfel un cort rustic, în fundal fiind reprezentată țărmului râului Maine, în apropierea portului Clyde. „Coastal Survey”, pictată de Wyeth nu departe de casa lui de vară, a aparținut unui colecționar privat încă de când a fost realizată și nu a fost niciodată expusă în public ori scoasă la vânzare prin licitație.” ]

poate am să încerc să lucrez la mesajele pe care le închid stîngaci în recipiente virtuale și fără voia nimănui le păstrez

La început a fost cuVîntul apoi s-a înmulțit și s-a transformat în flecăreală :)

La cîtă pălăvrăgeală-i în virtual devine tot mai apăsător să(-ți) faci ordine în, să le zicem, percepții. Poți alege, desigur, poți limita dar uneori te învinge .. vîntul/ valul  și ți se face lehamite.

Există sinonime pe care le poți explica

vorba nu-i cuvînt

poza nu-i fotografie

poemul nu-i poezie

tabloul nu-i pictură

și tot așa

Poți renunța și/ ori poți să faci abstracție, te poți `revolta` ori poți chiar face comoție din neputința ta:)

Poți cerne, poți discerne, poți spune, poți să taci, poți motiva..

poți?

chiar tot pentru toți?

desigur  că răspunsul este pentru fiecare altul dar,`globalizînd`, dacă pui o întrebare în căsuța aia cu „adaugă un chestionar” răspunsul va fi `da`(`la general s-au creat nișe așa încît acolo, în micul lui univers, fiecare se crede guru pentru `ai lui`).

Nu prea mai este loc de ce era pe vremea mea :))

bla, bla, bla..

p.s.- suficient de școlărește clar? :)

16 gânduri despre “filtru :)

    1. la pagina ta mi-am pus un semn ieri
      trag nădejde să am vreme să citesc zilele astea că `firea mea sucită` nu intervine niciunde pînă ce nu a citit tot tot tot
      și-ai scris mult tare :)
      după.. mai vedem cu negoțul cum o potrivim

  1. blogul meu e un cos de gunoi, in care-mi arunc dezamagirile si momentele proaste… tu esti draguta, si apreciez faptul ca vrei sa citesti… dar dupa 2, 3 ai sa vezi…pierdere de timp. tu in schimb… ai ce sa arati…

  2. Cellacella, ceva, ceva apucai şi eu să prind… vânare de vânt… „câte mări mai au pescăruşii de văzut până ajung să doarmă pe nisip”:))

  3. Școlărește, au ba…eu tot nu-s convinsă că am descifrat tot ce trebuia sau cum trebuia :)… Dar dacă da, să știi că sunt de acord cu tine!

        1. cine poate ști mamele omidele.. :))
          nu, măi.. nu ne trece de tot dar învățăm să ascundem și să ne mințim că noi nu niciodată noi nu
          nu vreau să te dezamăgesc dar asta-i faza.. (aproape finală probabil)

  4. Nu stiu de ce dar pictura aceasta imi aduce aminte de o alta pictura. Nu stiu care, probabil una vazuta in vis, dar am o puternica senzatie de deja-vu!

Lasă un răspuns

