[sic]

Poate că-i bine să fac și eu  un rezumat al virtualului asumat

ăsta-i!

1014094_696452050376290_662361915_n

20 de gânduri despre “[sic]

      1. Cine sunt eu să neg…?! Uneori și eu sunt tentat să rezum totul, virtual sau ne-, într-o amărâtă de virgulă.

          1. Am 46 de ani. 6 – m-am jucat, 17 ani trecut prin școli, 3 am scris în presă, 16 am navigat, de 4 sunt o virgulă printr-o autoritate a statului. Cât de ziarist sunt ? :lol:

            1. ho, frate, că nu ți-am cerut siviu..
              doar glumeam
              `ziarism`u`-l ai în sînge ca să zic așa și termenul nu era lipit pe ceva numit `meserie`
              o știi p-aia cu metafora? :))

                  1. Tocmai aici îi buba. Îs cam prea metaforice pentru gustul meu. În așa hal de metaforice, că acum cauți să distingi spusa directă între metafore. Cam ca în bancul ăla în care se întâlnesc doi psihiatri pe holul unui spital. Primul spune : „Bună ziua !”. Al doilea nu răspunde dar se gândește : „Oare ce o fi vrut să spună cu asta ?”

  1. Ce crudă poți să fii cu tine însăți! Sau poate că nu înțelegi nimic din ceea ce faci!
    Oricum, și atunci când te îndoiești de tine, o faci cu fler și grație. Și talent!

    1. prin virtual „viața e greu”, ”iubirea e un locru mare ce leagă 2 corduri tare”, ”fără poezie viața(virtuală) e pustiu”.. și tot așa :))
      poți zice NIMIC cu mii de cuvinte și poți SPUNE mult(ișor) în cîteva vorbe
      și mai sunt (și) d-ăia care „tac adînc„ că-s filoSofi :)))

      PE fotografia asta, a celebrului Steve Mc Curry altfel, se pot broda extrem de multe
      am ales minimalismul exprimării intenționat:)
      (vă văd în trecerile voastre p-acilea și-am vrut să vă provoc la comentat)

    1. tot io!
      mă faci să mă cotrobăiesc pe ici pe colo…ba mai mult, mă pui să ridic și preșul să văd ce-am vârât pe acolo, cu bună știință au ba:)

      1. ‘Angels of the love affair, do you know that other,
        the dark one, that other me? ‘ Anne Sexton
        pare fără legătură da-i d-acolo:)

Lasă un răspuns

