piatra pe care am stat

EVA-12Eva Antonini, să nu uit, mi-am notat punînd un ciucure colorat în minte pentru aducere prin ducere..

E.Q versus I.Q am mai zis am mai dovedit am mai &.. e tocmai bună

ARS DOLORIS a lui Radu Stanca

pentru a proba trecerea prin bucurii care sunt întîmplătoare și tot la fel uitătoare precum tinerețea care cică-i doar o boală scurtă precum o furtună de vară cu medicamentele potrivite chiar te poți întrema o vreme dacă mai apuci

se zice

EVA-1Îmi trebuie o nouă suferință
Ca să ma pot deprinde cu uitarea,
Caci în furtună numai o furtună
Astîmpară, pe stînci, descătușarea.

Îmi trebuie-o durere fără seamăn,
Durerea veche să mi-o pot înfrînge,
Căci numai cînd voi plînge în tăcere
Pentru tăcerea ta nu voi mai plînge.

De ce te miri? E loc destul în mineEVA-3
Pentru-un vulcan ce-așteaptă să erupă,
E loc destul în mine pentru vinul
Turnat, la zile mari, din cupă-n cupă.

EVA-4Sînt mai încăpător decît o rană,
Mai vast decît o peștera din ere
Și poate că e loc destul în mine
Și pentru tine și pentru tăcere.

Doar pentru mine nu e loc în mine,
Eu singur nu-mi găsesc în mine locul,
De-aceea vreau o noua suferință
Din care focul meu să-și soarbă focul,

De-aceea vreau o noua încleștare
Pe care harfa mea s-o strîngă-n coarde.EVA-6
Căci numai cînd voi arde-n mii de ruguri,
Pe rugul meu aprins nu voi mai arde.

3 gânduri despre “piatra pe care am stat

Lasă un răspuns

