ușșșI.. a

afternoon

„Mai bine să nu vii. Faptul că te chem la mine
este o groaznică ticăloşie. Şi ce te-ar putea
îndemna să-ţi îngropi viaţa alături de mine?
Îmi eşti dragă şi în momentele grele m-am
simţit bine lângă dumneata. Numai în
prezenţa şi în faţa dumitale puteam vorbi
cu glas tare despre mine. Dar aceasta nu
înseamnă nimic. (…). Gândeşte-te că nu am
nicio milă faţă de dumneata, dacă te chem,
şi nici respect dacă te aştept. Şi, totuşi, te
chem şi te aştept.”
Dostoievski – Demonii

tumblr_m9qc4sng0C1qj2ep9o1_500OK!, am încercat și asta.. [nu mi-a „ieșit„], let`s move on

salut!

„I dwell in Possibility” – (466) by Emily Dickinson

I dwell in Possibility –
A fairer House than Prose –
More numerous of Windows –
Superior – for Doors –

Of Chambers as the Cedars –
Impregnable of eye –
And for an everlasting Roof
The Gambrels of the Sky –

Of Visitors – the fairest –
For Occupation – This –
The spreading wide my narrow Hands
To gather Paradise –

2 gânduri despre “ușșșI.. a

Lasă un răspuns

