ră tă ci re

 

” Ce este adevărat nu mă interesează câtuşi de puţin, nici chiar ce este real; nu mă interesează decât ceea ce îmi imaginez eu că este, ceea ce am înăbuşit zi de zi ca să pot să trăiesc.”

Henry Miller– Tropicul Capricornului

peste locurile părăsite se așterne uitarea și anotimpurile acoperă tandru ceea ce altădată părea urmă de pas.. cărarea¿

plecările sunt mereu sosiri în altceva

stările?

doar ele pot lăcrăma..

12220_386583798097261_452116601_n  Inimă mai mare decît trupul,
sărind din toate părţile deodată
şi prăbuşindu-se din toate părţile-napoi,
asupra lui,
ca o distrugătoare ploaie de lavă,

i u b i r e a

373_36193608850_5801_n

18 gânduri despre “ră tă ci re

  1. Mulțumesc pentru faptul că, asemeni altora nu am găsit nicăieri vreo referire la faptul că Nichita a murit. Ce prostie mai e și asta ? Cum să fi murit ? Eu îl știu sănătos tun și verde ca bradul.

  2. Aurel Covaci – un mare traducator.Cand ii vad la Bellu, unu’ langa altu’…
    Mi-e dor de deceniile 6 si 7 , cand imaginarul inflorise aici ca niciodata..Ba nu , ca in aceleasi decenii din secolul 19, mai stii, poate e o ciclicitate…

  3. Hai sa nu mai ploua, daca tot ninge…peste Nichita, dar eu stiu ca adora chestia asta cu fulgii care se topeau pe obraz. Craciun luminos iti doresc, draga mea Cella.

    1. să-ți întoarcă magia toate gîndurile mele bune în îmbrățișări de lumină
      Crăciun liniștit, ca nașterea Pruncului să ne fie nădejdea..

    1. și ție, Ana
      cu drag tare
      (știm că naivitatea, controlată:), a nădejdii ne însoțește dar nu ni-i soață.. mai bunul rămîne mereu opusul bunului.. și noi tot ni-l urăm..)

  4. Dea Domnul ca 2014 să fie un an optim pentru tine!
    La mulți ani!
    Același admirator constant al ră tă ci re-ilor tale ca și a tuturor celorlalte!

    1. mica mea `lume` se îngustează cu fiecare secundă
      le simt fizic.. părăsindu-mă
      și tot ea, lumea aceea, se umple trecîndu-se
      cu fiecare gînd bun venit dinspre vii-i viețuinzi
      să aibă parte de mine, să am parte de ei
      așa de mult și în așa puține, sărace, cu vin te
      îți mulțumesc!

Lasă un răspuns

