vertij

tumblr_muk3yirpcn1qatz00o1_400tumblr_m2ts6c6kMb1qatz00o1_500nu voi recunoaște!

√ începutul/ sfîrșitul
√ plecatul/ sositul
√ întîmplările/ renunțările

√ de bine/ de rău
√ alb/ negru
√ al meu/ al tău

–––––

= noi/ eu

(vorba cuiva înțelept: viața? e greu )

19 gânduri despre “vertij

  1. Bunică-mea are o vorbă : ” tare-i greu gospodăria!” Nu grea…greu! ;) Acum înțeleg și mai bine.

    PS: dacă vedeam fotografia ta, cea cu fața rotindu -se, înainte să scriu pentru azi, ți-o furam; dar nu e timpul trecut!

    1. mi casa es su casa:)
      poți lua ce pohtești că io-s minimaListă, tu le poVestești
      p.s.
      ceva ce-mi place tare
      (Emmy Hennings with one of her Dada dolls, Zurich, 1917)
      păpușereasa povestașă& păpușa dada:)
      dada

  2. Deşi am aceeaşi simptomatie, prefer diagnosticul de sevraj, mai mult pentru a mă lăuda cu o anumită discontinuitate.

      1. Nu mă deranjează, oricare ar fi sensul. Incluziunea în majoritate te face practic neobservabil. Avantaj : sfântul drept la prostie. Excluderea mă gâdilă la ego. Acelaşi drept, o altă scuză.

        1. `i vice/ A/ versa:)
          avan, aman, taj.. produce tangaj.. d-acolo-i vertijul care dă-n sevraj dacă n-ai includere-n măcar O excludere

          1. Io am mai spus, n-ai fost atentă : adunate, milele mele marine acoperă distanţa Pământ – Lună şi retur (că doar nu era să rămân acolo). Aşe că fraţi mi-s ruliul şi tangajul. Şi soră, marea. Dar cred că sufăr de rău de pământ.

            1. POT promite să mă-ndrept, că nu mă doare gura:))virtuală, dar să(-mi) ceri să fiu atentă nț, nț că-s emergenă
              de numa:))
              îți doresc, ca o soră de apă bună, să te țină răul cît mai mult& departe de pămînt
              citez: „toți suntem puțin luați„.. de vînt.. bun din pUPAA..

                1. AȘA-ți `trebe` dacă păunești:))
                  de te cunoșteam te consiliam să-ți rămînă măcar cîțiva fulgișori și să te crezi Jonathan Livingston nu să înțepi bad, bad scorpion

Lasă un răspuns

