Carón

Atunci cînd trebuie să explici
¡ minți
și din acel `păcat originar`n-are cine să te salveze
Lilith a fost alungată pentru mult mai puțin de-atît iar despre toate acestea nu
se explică nimic
¿ de ce oare(răspuns, retoric, implicit)
601398_426850897337958_217879763_n

A

aici ne-am putea odihni foarte bine sub păcura soarelui
la căpătâiul sentimentelor noastre ameliorate
câte umbrele nu s-au pierdut pe aici (când stai să te gândeşti) şi ce frumoase erau unele dintre ele
nişte umbrele frumoase pe o apă fără maluri

din Cu sentimentele mele de pasăre- Gellu Naum

12 gânduri despre “Carón

  1. Oare de ce se minte atunci când se explică? Întotdeauna am avut aceeași senzație…și cu cât mai mai redundantă este explicația, cu-atât mai mare e și minciuna!

  2. Şi totuşi. O explicaţie nu vine niciodată de la sine. E drept că unii sunt suficient de căzuţi în freză încât să se apuce să explice deşi nimeni nu le-a cerut asta. Dar ceilalţi, majoritatea ce reuşeşte să-şi menţină poziţia bipedă şi cugetul erect, nu (se) explică decât când li se cere, uneori imperativ, acest lucru. Cerem să fim minţiţi ? Avem nevoie de o confirmare a faptului că nu ni se spune adevărul dincolo de limitele superficiale ale intuitivului ? „Bănuiesc că mă minţi dar explică-mi să pot avea certitudinea c-o faci !”. Aşa, şi ? Cui prodest ?

  3. acum ai înțeles de ce apar tot mai rar pe la aici?
    ceartă-mă,
    dar
    nu te supăra!

    oricum,
    nu poți tu scoate cuiele pe care le au alții împotriva mea
    ——————-
    ȘI

    spre deznadejdea tuturor,
    nici scamator, nici acrobat, nici dansator,
    fac și eu ce-i mai usor:
    cînt solo voce,sole cor
    te astept , te caut și mi-e dor
    (nu, nu cer scuze pt această …. afonă,
    semiînghețată, semiparafrazată cîntare )

    1. Hélas, la vie..
      ,ar zice cineva drag mie,
      viața,(și) virtuală, ca-n viață te thoott învață
      sunt mulltt prea bătrînă de-acum:) să mă supăr, dacă m-oi fi fost supărat cîndva.. da` nu țiu minte ma chère așha ceva, aici ești prezentă mereu
      aici citind în inima și-n gîndul bun al meu
      exclusivitate!:)

Lasă un răspuns

