sala pașilor pierduți

376887_300020453429689_3162460_n

foto, Alfred Eisenstaedt

Am cam îmbătrînit în rele sau poate, țîști/ bîșiti cum ar zice poetul, m-am strecurat, des/ intens, printre ele

N-am reținut mare lucru, nu-s excesiv- egoisă, le-am lăsat să zboare.. plan~a.t., întîmplările cum au venit așa au și plecat

razant!

Nu sfătuiesc, nu dau, nu primesc, încă nu-s hotărîtă dac`am murit ori sap să găsesc

sursa etichetărilor lumești

aviz amatorilor-:)- nu-i poezie, e o pungă cu apă aruncată de la etajul 5

fix!

12 gânduri despre “sala pașilor pierduți

  1. Nu are cum să fie 5 fix. Mie îmi dă cu virgulă.
    Şi be) Dacă sapi vreo 12.000 de kilometri, ieşi eventual în Noua Zeelandă da’ sursa etichetărilor lumeşti tot nu ai s-o găseşti.

    1. sunt precisă că te-ai prins (că) ce vezi nu-i adevărat
      și ce-auzi nu s-a întîmplat:)
      (virtual?= spațiu aiurat, ca să mă exprim „pă domnește„ :)) )

      1. Despre ce vorbeam ? M-ai prins cu capul întors, privind în altă parte …
        Siiiiguuur că da. Şi eu sunt. Mai mult decât precis şi cam tot pe atâta, virtual.

  2. Au și pungile astea cu apă rostul lor. Dar cine vine pe la tine ce-a făcut bun ca să le merite?! Cum ai tu, Cella, goarna (sau punga) la îndemână: deșteptarea! Acum poate să iasă soarele, pe-aici se ițește, ba chiar a apărut, mare și strălucitor, dintre cețuri.

    1. `metodele`de auto~apărare-n virtual sunt cum sunt
      apt(Ă) necombatant(Ă) fiind am și eu limitele mele de toleranță
      parcă îmi este tot mai greu să mă (re)integrez ..

Lasă un răspuns

