și tot . uși

Nu mi-am clarificat cum `mă găsesc lucrurile`. nu am ne~voi(a) de a-mi explica

sculptura lui Dale Dunning.. și ea.. m-a găsit azi comme ci comme ça

mare.. așteptare din partea mea, mare sosire din parteA SA

Dale Dunning _ sculptures _ artodyssey (26)nu mă aștepta

ȘABLONUL ESTE PUS pe

cînd voi sosi va fi cașicînd aș pleca

nu caut fărădevăzul dar el mă găsește mereu..

care& unde-i vina¿

a me`a?

Dale Dunning _ sculptures _ artodyssey (25)

reiterez!, apăsat:

”Lumina crede că poate călători mai repede decât orice altceva. Dar se înşeală. Indiferent cât de repede ar călători lumina, descoperă că întunericul a ajuns întotdeauna primul şi că o aşteaptă.”

 Terry Pratchett

8 gânduri despre “și tot . uși

  1. Intunericul sta, draga mea draga. Nu stiu de ce, mie mi se pare ca intunericul este vesnicia, desi ar trebui sa mi se para ca Lumina este vesnicia, dar asta contrazice faptul ca Lumina nu sta, Lumina este miscare cu viterza mai mica decat a Gandului.
    Te imbratisez, draga mea, draga…

  2. Lumina este parșivă, ba se unduiește schimbînd culori ba se dă șmecher corpuscul de nu știe nimeni pe unde bîntuie (că tot e ziua lui Schrodinger) iar pe fizicieni îi amețește cum că e cea mai rapidă din univers. E doar o interesată care se îndoaie după cum bate gravitația ca să nu mai spun că tratează discriminatoriu mediile prin care trece dîndu-se după refracția fiecăruia.

  3. Vorba unui sfant: am stiut ce este lumina dar am uitat…
    PS. Am citit si postarea urmatoare, am aflat ceva despre gandirea asiatica, dar zic aici ce am de zis despre umanitate: Monseniorul Vladimir Ghika va fi beatificat sâmbata 31 august 2013 ora 11 la Romexpo Bucuresti (?!)

Lasă un răspuns

