e.k.g.

Mi corazón me recuerda que he de llorar
por el tiempo que se ha ido, por el que se va.

Agua del tiempo que corre, muerte abajo,
tumba abajo, no volverá.

Me muero todos los días
sin darme cuenta, y está
mi cuerpo girando
en la palma de la muerte
como un trompo de verdad.

Hilo de mi sangre, ¿quién te enrollará?

Agua soy que tiene cuerpo,
la tierra la beberá.

Fuego soy, aire compacto,
no he de durar.

El cielo sobre la tierra
tumba muertos, sobre el mar.
los siembra en hoyos de arena,
les echa cal.

Yo soy el tiempo que pasa,
es mi muerte la que va
en los relojes andando hacia atrás.

să spun cuvinte?, să instalez între mine și ele aparate de măsurat care să afișeze date despre cum bate inima cînd jelește? în ce cuvinte ar descrie un aparat inventat de un om, învățat, muritul de inimă rea..

da, așa m-am gîndit și eu

apoi am renunțat la gîndit.. m-am lăsat în voia apei din care vin

și-am trăit

13 gânduri despre “e.k.g.

  1. De inima rea am murit, candva…
    Apa vietii insa, aia pe care pamantul a varsat-o, nu aia pe care a baut-o, m-a tras iar, in sus, la lumina. Nu, nu-i vreme pentru hodina. Lumea e aici si vrea sa miste, inainte…
    Focul, iar, mare si venit din soare, a ars pana dincolo de cenusa, zamislind, din praf si pubere, roata si vartej. Nu-i timp de pierdut, traieste minut de minut…
    Daca inima chiar ar fi vrut, s-ar fi oprit demult…
    Dar ah, draga de ea, stie mai bine de mii de ori decat mine, ca minunile vietii sunt inca multe, si sunt de gustat cu toata gura si toata faptura, atat cat mai prindem secunde.
    De aia…

    Desde la soledad, yo siempre cantaré y bailaré… viviendo!

    „A veces llega la lluvia
    Para limpiar las heridas
    A veces solo una gota
    Puede vencer la sequía

    Y para qué llorar, pa’ qué
    Si duele una pena, se olvida
    Y para qué sufrir, pa’ qué
    Si así es la vida, hay que vivirla
    Lalalé

    Voy a reír, voy a bailar
    Vivir mi vida lalalalá
    Voy a reír, voy a gozar
    Vivir mi vida lalalalá

    Eeeso!

    Voy ha vivir el momento
    Para entender el destino
    Voy a escuchar en silencio
    Para encontrar el camino …”

      1. … și eu pe tine, tot rotund, Frumoaso…
        Știi… joi am spus într-o ceainărie povesti de pe Machu Picchu… A fost și Poarta… Și m-am gândit la tine… :) cu drag
        și cu trandafir roșu.

        1. draga mea.. gînd !
          am citit că vine Lola și că vă întîlniți
          era un oftat lung și eliberator care nu avea legătură cu nimic
          gîndurile-s mult mai puternice ca orice cuvînt

          1. gînd bun, gînd bun…
            Deie Domnul sa o vad… și te vom vedea și pe tine, așa, între, cu și prin inimi
            … Chiar! Tu vii prin București vreodată? :)

  2. vorba lu nenea LENNY :)

    Calling all angels
    I need you near to the ground
    I miss you dearly
    Can you hear me on your cloud?

    All of my life
    I’ve been waiting for someone to love
    All of my life
    I’ve been waiting for something to love

    Calling all angels
    I need you near to the ground
    I have been kneeling
    And praying to hear a sound

    Day by day
    Through the years
    Make my way

    Day by day
    Through the years

    Day by day
    Through the years
    Day by day
    Through the years
    Day by day
    Make my way

    Day by day
    Through the years
    Day by day
    Day by day

Lasă un răspuns

